“Skuffende”
Anmeldelse av Cafeteria Magani

Cafeteria Magani
Vurdert som nr. 271 av 762 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

God forrett med hvitløks reker, men biff hovedrett var en kjempe skuffelse og til dessert var det creme brulee som var alt annet enn det kjempe skuffende

Dato for besøk: september 2019
Takk, mortenp769

Anmeldt 2. september 2019

Ligger sentralt til med koselig og god atmosfære.
Serverer god og smakfull mat, delikat tilberedet. Betjeningen er vennlige og profesjonelle. Det som trekker denne restauranten ned er at det går så utrolig lang tid å vente på maten. Har vært her flere ganger, og det samme gjentar seg.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Aslid1946
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Var 4 stykker her forleden for å spise middag. To av oss spiste andebryst. Fryktelig fett og seigt. En av oss bestilte fish and ships. Den kom ikke før de andre var ferdige med å spise. Da var fisken helt rå og måtte sendes tilbake. Det ble med andre ord ikke noe middag. Vi kommer nok ikke tilbake hit igjen.

Takk, Harald B
Anmeldt 1. februar 2018

Tok en Menu del dia på en onsdag. Nydelig tre-retters m/dessert og kaffe til bare 11,90. Hit kommer vi mange ganger. For en service. Noe slikt ser en ikke hver dag i Spania! I tillegg var atmosfæren utrolig bra. Rundt klokken to, så kom spanjolene i hopetall. Lite turister, men på tide at stedet oppdages!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Rolf-Ivar F
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Ganske ny fortauskafe, var begynt å bygge den i fjor sommer. Her var det Hyggelig betjening, rask servering og ikkje minst god mat.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Laila P

Reisende som så på Cafeteria Magani, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Cafeteria Magani? Del dine erfaringer!