“Avsluttnings middag”
Anmeldelse av Restaurante Vela Centro

Restaurante Vela Centro
Vurdert som nr. 34 av 747 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Alltid en god mat opplevelse. God service og hyggelig atmosfære. Anbefales for alle. Nydelig skinke.

Takk, 264bj_rnb

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Første gang var ikke betjeningen så fornøyd med at vi ønsket å bytte bord. Vi hadde også reservert et bord da vi var 6 stk, men det hadde de ikke klart. Alle bestilte pasta, men ingen var spesielt fornøyd med den. Sangrian var god. Andre gangen var betjeningen meget hyggelig, men da skulle vi bare ha drikke.

2  Takk, Monalisa333
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk service. Vi bestilte både forrett og hovedrett! Servicen var utmerket!
Anbefales på det sterkeste!

Takk, Laila H
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi har for vane å ta turen innom for et godt måltid. Vi ble ikke skuffet. God service og mat.
God vin

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 264bj_rnb
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Da vi ankom ble vi mottatt på litt arogant spansk vis, men vi fikk en hyggelig kelner. Vi konkluderte derfor med at servicen var god. Vi spiste pasta. Pastaen var litt for lenge kokt, men grei. De har barnemeny noe som er positivt.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 387espenl

Reisende som så på Restaurante Vela Centro, så også på

Har du vært i Restaurante Vela Centro? Del dine erfaringer!