“Asiatisk perle! ”

Chino Mandarin
Få mat levert
Vurdert som nr. 186 av 687 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Liker du asiatisk mat er denne restauranten nord i Torrevieja førstevalget! Smilende servitører tar i mot deg og geleider deg til et inne- eller utebord. Været skifter fort i november, vi valgte å sitte inne denne gangen - like ved et bilde av den sagnomsuste og majestetiske kinesiske mur. Vi bestilte meny for 2 personer. Prisene har økt litt siden sommeren 2018, men er enno rimelige. Vi valgte and, kylling og annet godt kjøtt, med vårrull og salat som starter. Vi fikk også en flaske rødvin til prisen på 24 euro. Fantastisk god mat og service!

1  Takk, sveinatlea

Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

I koselig atmosfære i Torrevieja. De har holdt på siden starten av senteret i Torrevieja. Herlig mat og veldig dyktige servitører. Vi har vært her mye og flere ganger blir det! Peking-and anbefales når som helst. Kjøp en halv og del den på 2 personer. Nydelig! Kjøp gjerne en porsjon Friedrich rice ved siden av.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Rolf-Ivar F
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

På mandarin får man mye god mat for pengene. Hyggelige servitører og man blir betjent raskt. Kommer til og besøke Mandarin flere ganger

Dato for besøk: juli 2018
Takk, randiolsen85
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Nord i Torrevieja finner du den kinesiske restauranten Chino Mandarin. Her er det nesten alltid fullt. I dag får vi se VM fotball på TV mens vi spiser fantastisk god crispy duck! Servitøren kommer med maten utrolig raskt. Det er bare å nyte maten og stemningen. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, sveinatlea
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Kelnerne hadde ikke tid til å prate med oss gjester. Virket som at det viktigste var å få mest mulig mat ut på kortest mulig tid. En del rot i bestillingene, hvor flere av gjestene ikke ble gjort oppmerksom på at grønnsaker på mange retter måtte bestilles som «side order». De som serverte maten hadde heller ikke oversikt over hvem som hadde bestilt hva. Personlig fikk jeg Peking and med en saus som var stekt i panne med fisk. Ikke noe innbydende, og null respons fra betjeningen. Vi prøvde oss på dessert, men da la betjeningen tydelig beskjed om at vi hadde vært der lenge nok. Skuffende..... har vært her mange ggr før, men dette var en stor nedtur....

Dato for besøk: juni 2018
Takk, SteinIvarP

Reisende som så på Chino Mandarin, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Chino Mandarin? Del dine erfaringer!