“Godt mat”

Aura
Få mat levert
Vurdert som nr. 26 av 732 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 30. juli 2021

Takk maten kom ennetvdag smitte over liker det hydlig vet detvdervser kankje på,ø settevgrå,hascjeg hys

Dato for besøk: februar 2021
Takk, 886mildrida

Anmeldt 18. desember 2019 via mobile enheter

Var her med min far (som hadde fått en øl for mye men koset seg),god mat av den svenske kokken..
Måtte vente litt på drinkene, men det var forståelig da jenta som jobbet der var ung å aldri hadde laget det før, det var de også ærlige og sa fra om! Takk for hyggelig og kort besøk!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, larsab2017
Anmeldt 29. juli 2018

Da vi ankom restauranten og vi fortalte at vi var 12 personer, så himlet servitøren med øynene....dette var vist i meste laget for henne. Vi bestilte først drikke og disse kom kjapt, men ingen kontroll med hvem som skulle ha hva. Servitøren var vanskelig å få tak og ignorerte meg ved et par anledninger da jeg ville bestille mer drikke til barna. Forhåpningene om et god måltid forsvant litt med slik slett oppvartning. Vi bestilte mye forskjellig og igjen ingen kontroll med hvem skulle ha hva, så det ble mye bytting rundt bordet. Paellaen som jeg bestilte var tørr og kjedelig. Ketsjup i poser og ikke på flaske det er noe kjipt. Måtte spør flere ganger om mer ketsjup til barna og det tok igjen lang tid å få det. Den eneste retten som fikk skryt var entrecôte, den var faktisk veldig god. Alt det andre sto kun til middels. Vi kommer nok til å teste andre steder enn Casa Juani.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, johnnybakke99
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Fant denne da vi søkte på trip advisor etter gode restauranter. Opplever at flere av de vi har gått på har hatt veldig gode scores, men ikke levde opp til forventningene. Heldigvis levde casa juani opp til forventningene! Det var ganske fullt da vi kom men vi fikk bord med en gang, selv om kelneren ga beskjed om at vi måtte vente på mat i 30 minutter. Vi valgte å ha en mugge med sangria og noe brød med aioli mens vi ventet på paellaen. Både sangriaen og paellaen var topp! Ble til tider veldig imponert over kelneren som hadde så mange bord alene og klarte allikevel å beholde roen og sjekke til alle bordene om alt var som det skulle. Et veldig deilig og ikke minst billig måltid for to! En mugge sangria, en stor flakse vann, paella og brød ble på bare 35 euro!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, theaohv
Anmeldt 24. april 2018

Hit går vi ofte for å spise lammekoteletter. De er alltid gode. Starter med en salat og avslutter med ..... Hyggelige priser.

Dato for besøk: april 2018
Takk, ivartina

Reisende som så på Aura, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Aura? Del dine erfaringer!