“Dårligere service siden i sommer! ”
Anmeldelse av El Molino White

El Molino White
Vurdert som nr. 196 av 748 Restauranter i Torrevieja
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Rett ved La Mata er denne restauranten et rimelig matalternativ. Siden sommeren 2018 har antall utebord blitt flere, og servicen dårligere. De har laget et Egon opplegg. Menyen kommer fortsatt til bordet, sammen med bestikket. Men nå må du tusle inn til kassen og bestille maten og forhåndsbetale! Det er uvant her langs solkysten. Vi bestilte kyllingsuppe og tunfisksalat og to hvitvin. Knapt 19 euro er kanskje litt i overkant dyrt, når suppen koster omtrent 5 euro. Samme suppen koster 2 euro på asiatisk restaurant, og smaker bedre. Salaten til omtrent 9 euro er brukbart, men det trekker ned at du som gjest må løpe inn og ut. Kanskje bedre å velge La Fusion eller Pizzeria ved siden av? Biltrafikken er rett ved bordet. En kunde ble lettere påkjørt da vi besøkte stedet. Leit å konstatere dette fallet i kvalitet.

1  Takk, sveinatlea

Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Om du har tatt turen til La Mata beach er beste mattipset El Molino White. En pyntelig gammeldags vindmølle er første blikkfang. Etter kort tid kommer servitøren med menyen. Før du aner det er drikkene på bordet. Det er kort ventetid på pizza, paella og annen spansk mat. Vi kjøpte til og med Rioja vinflaske for å ta med hjem til 12 Euro. Denne er muligens overpriset, men likevel rimelig for oss som er vante til helt andre priser. Totalinntrykket er bra i innbydende enkle lokaler, servicen er topp, og prisene er rimelige. Ta turen til naborestaurantene, så skjønner du at du får mye for pengene!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, sveinatlea
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

God mat, grei servise og fin beliggenhet. Anbefaler paella og husets vin. Litt dyrt, men verdt det..

Dato for besøk: juni 2018
Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted, god servise, nydelig mat, flotte lokaler og sittegrupper. Parken i område er helt supert. Sitte i salongene ute for en drink før man går inn til middag anbefales.Kommer gjerne igjen

Dato for besøk: januar 2018
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Her er det hyggelig å sitte ute å se på menneskene som går forbi. Enkle retter til normale priser. Hyggelig å spise lunsj her.

Dato for besøk: november 2017

Reisende som så på El Molino White, så også på

Har du vært i El Molino White? Del dine erfaringer!