“Middag”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Veldig rask service.
Betjeningen ser når du trenger en ny drikke.
Hos Pizza i Italiensk stil!
Stor respekt av leveringstid på 10 min på pizzaen.
Avslutter med en shot på huset

Dato for besøk: september 2019
Takk, renearnesen

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Lettvint restaurant ved tivoliet. På ingen måte imponert over verken mat eller betjening men vi ble mette. Virker kaotisk og mest opptatt av å få nye folk inn.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Oyscapp
Anmeldt 28. mars 2019

En aha opplevelse ved å se den flotte nye fasaden. Og at de hadde pusset opp innvendig med lyse farger og hvite møbler. Men de har beholdt de gamle dekorasjonene på veggene. En forventer nesten at en sanger/sangerinne skal komme ut på balkongene og synge. Men de skal ha all ære er at de har den samme menyen, og høye standard på maten samt de alltid hyggelige personale. Jeg vil tillegge at jeg har vært fast gjest her siden 2002

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Connector416016
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Tilbud på entrecôte , prøvde den. Ikke så værst, litt lite smak. Fin uteplass og fullt av folk. Billig middag

Takk, annegunnp2016
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Gatereataurant med god atmosfære og svært hyggelig betjening som yter god service. Har spist her flere ganger og ikke blitt skuffet. God pizza og pasta, og fantastisk gode lammekoteletter. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jørgen W

Reisende som så på La Casona, så også på

Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i La Casona? Del dine erfaringer!