“En skrekkelig opplevelse”
Anmeldelse av Restaurante Muelle

Restaurante Muelle
Vurdert som nr. 47 av 739 Restauranter i Torrevieja
God for: Familier med barn, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som ønsket oss en koselig kveld med god mat og drikke. Vi anbefalte El Muelle da vi hadde vært der noen ganger tidligere og har alltid vært fornøyd. Vi ringte og bestilte bord og ønsket å spise inne - noe vi alltid gjør på denne restauranten. Fikk tilbakemelding om at de hadde stengt inne, men hvis det begynte å regne åpnet de. OK det måtte vi godta. Vi var der til avtalt tid og ble henvist til et 2-mannsbord til 4 stk! Bordet var ute, men det hadde ennå ikke begynt å regne… Vi protesterte selvsagt uten at det betydde noe. Bordet var så lite at det var ikke plass til de ulike glassene. Bestilte først en sangria. Ikke en eneste frukt! og knapt noe is. Til maten fikk vi ikke grønnsaker, men 2 sorter poteter! Stemningen ble dårligere og dårligere og ikke minst av det at vi ikke hadde fått bestikk til hovedretten. Dette måtte vi etterlyse. En trist affære og en restaurant vi ikke kommer til å besøke igjen.

Dato for besøk: september 2021
Takk, evykjerrg_rda

Anmeldt 6. mars 2020

Fin restaurant med hyggelig betjening og bra kjøkken. Populært spisested som gjør at det lett blir ventetid både på bordsetting og servering.

Takk, I8849JLtoms
Anmeldt 26. oktober 2019 via mobile enheter

Alltid vært fornøyd med dette stedet og Argentinsk biff som har smakt fantastisk. Denne gangen var dessverre opplevelsen dårlig. Seigt kjøtt med slintrer og dårlig service. Trist om dette stedet har fått en slik dårlig standard.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 773meretes
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Veldig bra restaurant med god mat og service, spesielt med tanke på at den ligger midt i turist løypa i Torrevieja.

Takk, krabba64
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Alltid meget bra mat på denne restauranten. Hit kommer vi minst 1 gang ved hvert opphold.
Utvalget av glutenfritt er noe begrenset, men det kommer seg for hvert år!

Takk, BackPacker236117

Reisende som så på Restaurante Muelle, så også på

Torrevieja, Costa Blanca
Torrevieja, Costa Blanca

Har du vært i Restaurante Muelle? Del dine erfaringer!