“Overraskende bra restaurant!”
Anmeldelse av Taj Tandoori

Taj Tandoori
Vurdert som nr. 1 av 163 Restauranter i Villajoyosa
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Nå har vi spist her 10+ ganger over flere ferier i Vilajoyjoca og vært svært fornøyde hver gang. Prøvet ut både indisk og mexicansk mat og alt har smakt utmerket. God service! Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, Eyeonline
gurmit s, Owner på Taj Tandoori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2021

Thank you for your friendly comment it means a lot

Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Vi var på ferie en uke og endte med å spise neste alle middager her. Gode råvarer og stort utvalg av mat. Veldig hyggelige eiere også

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Looff
Anmeldt 15. oktober 2019

Vi spiste tikka masala, lamb og kongereker mild.
Aldeles nydelig mat
Kommer garantert tilbake.
Anbefales ☺️

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Fjell0-1
Anmeldt 10. oktober 2019 via mobile enheter

Fantastisk god indisk mat for hele familien. Medium sterk var sterkt nok for meg. Kommer gjerne tilbake hit og spiser.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, ThomasE106
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke. Kjempe søte og blide servitører.alt var tipp topp. Ingen ting og utsette på dette

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, monikar452

Reisende som så på Taj Tandoori, så også på

Villajoyosa, Costa Blanca

Har du vært i Taj Tandoori? Del dine erfaringer!