“Dårlig dag?”
Anmeldelse av PUUR Food and Drinks

PUUR Food and Drinks
Vurdert som nr. 2 av 157 Restauranter i Villajoyosa
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Da vi fikk vite at kokken her hadde jobbet på la Caravelle tok vi sjansen på å bestille torsk og lammekarre, men ble skuffet. Dette var ikke verd prisen. Maten var ikke dårlig, men hadde ikke den kvaliteten vi hadde forventet av den tidligere kokken på en av Villajoyosa’s beste restauranter. Kjøttet var for lite stekt og grønnsakene var overkokt. Vi forventer vesentlig forbedring til neste besøk. Hyggelig betjening og lokaler.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, toralfn2016

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat og hyggelig betjening! God service, rent og pent. Delikat både inne og ute. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 788lena
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Byens beste kokk og veldig hyggelig betjening. Vår nye favoritt i Villajoyosa. Anbefales på det sterkeste!

Takk, valonesnahoj
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig og god mat og vin sentralt langs strandpromenaden i villajoyosa. Kan absolutt anbefales. Stenger kl 19 bortsett fra fredag lørdag

1  Takk, 338ingerm
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Utrolig god mat. Spiste honningmelon og serranoskinke til forrett og entrecote til hovedrett. Alt dette sammen med et vertsskap som er utrolig hyggelig. All honnør til kokken også.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 321stigk

Reisende som så på PUUR Food and Drinks, så også på

Villajoyosa, Costa Blanca

Har du vært i PUUR Food and Drinks? Del dine erfaringer!