“Dårlig opplevelse”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Spiste kalvekinn. Kjøttet virket altfor mye kokt, og grønnsakene var også kokt ihjel. Hyggelig betjening. Forklarte at det var nest siste åpningsdag for sesongen, og kanskje det forklarer at han hadde noe kjøtt de gjerne skulle bli kvitt :(

2  Takk, Skaren3233

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk beliggenhet, gode servitører og selvfølgelig må vi nevne Elisabeth som er med å gjøre stedet til den unike plassen dette er. Denne plassen anbefales på det sterkeste om dere er i nærheten. Takk for nydelige måltider og service, vi kommer gjerne tilbake igjen. Terje og Daghild

Dato for besøk: august 2018
Takk, T O
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Som alltid er det en god kulinarisk opplevelse og utmerket service når du besøker Elisabeth på stranda. En av mine absolutte favoritter, her i Villajoyosa. Skuffer aldri, og utvider mitt smaksregister.

Dato for besøk: august 2018
Takk, bj_rnatlen
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi var flere som spiste paella for første gang. Det ble en kylling og sjømat variant. God smak og rikelige porsjoner. Servitørene var observante og gav oss god service.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 516marlenew
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god service. Personell er veldig hyggelig og maten er super. Kan anbefales. Vi har vært her med familie og dom par og deg er alltid hyggelig

Dato for besøk: juli 2018
Takk, torunnf504

Reisende som så på Le Cabanon, så også på

Villajoyosa, Costa Blanca

Har du vært i Le Cabanon? Del dine erfaringer!