“Nydelig paella”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste en fantastisk paella for tre med kylling og sjømat. Fantastisk godt. Flott uteservering med god service. Eierens norske kone var svært hyggelig og påpasselig, slik at vi følte oss vel ivaretatt da vi forlot restauranten gode og mette.
Dette stedet anbefales og særlig dersom dere skal spise paella!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Rune1973

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Havna her med hele familien for middag. Voksne og barn ble perfekt ivaretatt og maten var meget god. Vi hadde både biff og pizza. Alt var velsmakende. Skal tilbake hit. Definitivt

Dato for besøk: august 2019
Takk, ToreD_13
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Vi har spist der 2 ganger denne uken. Det har vært en absolutt god opplevelse! Første gangen spiste vi kalvekinn og ved siste besøk blåskjell La Cabanon. Norsk vertinne som tar seg av gjestene

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 226nilsn
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Spiste kalvekinn. Kjøttet virket altfor mye kokt, og grønnsakene var også kokt ihjel. Hyggelig betjening. Forklarte at det var nest siste åpningsdag for sesongen, og kanskje det forklarer at han hadde noe kjøtt de gjerne skulle bli kvitt :(

2  Takk, Skaren3233
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, fantastisk beliggenhet, gode servitører og selvfølgelig må vi nevne Elisabeth som er med å gjøre stedet til den unike plassen dette er. Denne plassen anbefales på det sterkeste om dere er i nærheten. Takk for nydelige måltider og service, vi kommer gjerne tilbake igjen. Terje og Daghild

Dato for besøk: august 2018
Takk, T O

Reisende som så på Le Cabanon, så også på

Villajoyosa, Costa Blanca

Har du vært i Le Cabanon? Del dine erfaringer!