“Kveldsmat midt i byen!”

Vurdert som nr. 17 av 170 Restauranter i Villajoyosa
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Forventingene var større enn resultatet. Kjøpte meny der bl a en forrett med Tunfisk ikke hadde den gode smaken (mulig en variant skulle smake gammelt og salt) Men ok restaurant og miljø. Litt treg service og venting på regningen.

1  Takk, Steinar820

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

5 voksne og 7 barn reserverte bord 20.30 en fredag kveld og ble servert god mat og godt drikke. Alt kom på bordet inne rimelig tid og maten var god!!!! Anbefales!! Kjøttet spesielt!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Brede S
Pedro Juan S, Gerente på Zerca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Tusen takk for ditt bidrag og din kommentar. Fortsett å jobbe for å kunne gi best mulig service

Anmeldt 20. mars 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, men det tok altfor lang tid å få maten. Maten kom etter en drøy time, og maten var kald.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, reisepuls
Pedro Juan S, Gerente på Zerca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Dear Customer

Thank you very much for your comment.

We try to work as soon as possible (although the kitchen has its time), I feel that it was not to your liking and that we took a long time to serve you, we have taken note of your comment.
Towards two days we had opened again and the establishment and coupling of the members of the kitchen was not 100% .... from there so much wait
Nowadays the team works perfectly and we have solved the problem that you are telling us

Thanks again

Anmeldt 18. juli 2015 via mobile enheter

Vi kom vist litt tidlig -tomt overalt. Alt var reservert til kl ni, halv ti. Hyggelig betjening. Gode anbefalinger. Likte godt mozarella Stockholm med blåbær saus, svine skewers med karri . Kommer gjerne en tur igjen. Og så billig da

Dato for besøk: juli 2015
Takk, perivarm
Anmeldt 4. juli 2015 via mobile enheter

Vi skulle spise en lett lunch, og bestilte fire porsjoner tapas. Maten ankom i så store mengder at vi trodde servitøren hadde misforstått å gitt oss fire porsjoner av hver at de fire vi bestilte. Maten var delikat anrettet, og smakte svært godt. Eneste trekk i vår anmeldelse er at servitøren virket litt gretten og kort. Ville uansett reist tilbake hit ved en senere anledning, super mat! Kan anbefales på det varmeste. De andre gjestene var i hovedsak spanjoler, og de vet vel hvor man spiser bra tapas!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, TuristenS

Reisende som så på Zerca, så også på

Villajoyosa, Costa Blanca

Har du vært i Zerca? Del dine erfaringer!