“Nice dinner”
Anmeldelse av T-Class

T-Class
Vurdert som nr. 5 av 170 Restauranter i Villajoyosa
Anmeldt 14. november 2018

Veldig bra mat. Over gjennomsnittet i Villajoyosa. Har vært her både til lunsj og middag. Veldig bra og innbydende. Vertskapet veldig hyggelig og imøtekommende

Takk, tovehaugen5

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Etter en spontan stopp for litt drikke fikk vi også bestilt middagsbord. Vi ba kokken anbefale retter for 6 personer og det innfridde til de grader. Super service og gode priser! Anbefales sterkt!

Takk, torbj_rnu2018
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

De var tydeligvis ikke interessert i kunder. Stor familie ble stående vente utenfor. Ble observert av de ansatte men de gikk sin vei. Da måtte vi gå videre for å få mat ;)

Takk, Kristoffer G
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Har i løpet av Juli måned allerede besøkt restauranten flere ganger. Dette er en restaurant vi anbefaler dersom du liker å nyte maten, de fantastiske smakene og atmosfæren.

Takk, egilr2015
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Mat var ok men ikke noe som skilte seg ut. Ok service men ikke store porsjoner mat. Vært her to ganger men tror ikke det blir flere besøk. Ikke stort utvalg av mat. Service var grei men ikke nid mer

Takk, torunnf504

Reisende som så på T-Class, så også på

Villajoyosa, Costa Blanca

Har du vært i T-Class? Del dine erfaringer!