“Anbefales!! ”
Anmeldelse av Sagardi Valencia Centro

Sagardi Valencia Centro
Reserver med
Sagardi Valencia Centro er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 319 av 4 144 Restauranter i Valencia
God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Frokost, Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

En stor opplevelse! Spiste der to ganger under besøket. Nede er det tapas. Oppe er det restaurant. Nydelig mat begge steder. God atmosfære, trivelig interiør og topp service med vennlige, hjelpsomme ansatte. Vil særlig framheve tapasbaren nede som helt suveren. Det triller de lekreste varme tapasretter ut fra kjøkkenet. De kalde rettene står på disk. Med en god flaske vin er dette dømt til suksess. Som sagt: anbefales!!

Takk, Joerstra

Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Jeg må si at maten vi bestilte var fantastisk! Men servicen var relativt dårlig. Servitørene var ikke noe flink å ta vare på oss, og med tanke på at maten er dyr, forventer man litt service. Vi følte oss nesten til bry og mindre velkommen, kan være de følte seg utilpass med å snakke engelsk, men det kan ikke jeg svare på.

Takk, Bjørn S
Anmeldt 9. juni 2017 via mobile enheter

Sagardi er en restaurant med utrolig god mat, hvor vi bare har prøv ut anden. Servicen og personalet på jobb gjorde derimot lite eller ingenting for at gjestene skulle trives. Jeg selv ble veldig overrasket over hvor uprofesjonelle de var med tanke på god mat, pris og lokale. Om man tåler mindre god service er det absolutt verdt besøket med tanke på maten.

Takk, Kamilla S
Anmeldt 1. juli 2016 via mobile enheter

Første gang på et slikt sted. Falt absolutt i smak! Vi spiste oss mette på mye god mat og der kom påfyll hele tiden. Kommer gjerne igjen :)

Takk, JtheEntrepreneur
Anmeldt 23. juni 2016 via mobile enheter

Fikk en anbefaling av dette stedet fra en ansatt ved hotellet vi bodde på.

Hyggelig atmosfære, nydelige pinchos, OK pris.

Hadde fire kvelder i Valencia og besøkte dette stedet to ganger. Anbefales.

Takk, Marius B

Reisende som så på Sagardi Valencia Centro, så også på

Valencia, Valencia (provins)

Har du vært i Sagardi Valencia Centro? Del dine erfaringer!