Anmeldt 4. august 2017

Hotellet ble valgt basert på beliggenhet (sentrum) og gjesters tilbakemelding. Vi tilbragte to dager i Valencia og ønsket å bo sentralt med parkeringsmuligheter. Hotellet passet perfekt for oss. Flotte rom, veldig hyggelig betjening og kjempefin frokost. Vi hadde bil, og parkering i kjelleren var perfekt. Betjeningen var også fleksibel, slik at vi kunne la bilen stå da vi sjekket ut og hentet den da vi var ferdig med å utforske sentrum, uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Jornhaug
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Helt ok forretningshotell med store og rene rom. Litt utdatert og upersonlig stilmessig. Betjeningen er hyggelig men noe distanserte og likegyldige.

God og variert frokost. Sentral beliggenhet i nærheten av jernbanen og gamlebyen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, martinkristofferj
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Vincci Lys var en veldig bra base for oss på en kort visitt i Valencia. Vi hadde med oss bil, og det var veldig bekvemt å parkere på en av hotellets plasser i garasjen under hotellet. Herfra var det direkte tilgang til resepsjonen. Hyggelig og effektiv betjening, utmerket rom og en god frokost. Det var heller ikke noe problem å la bilen stå på samme plass noen timer etter at vi sjekket ut fra hotellet, men dette betalte vi ekstra for. Kort oppsummert, vi hadde et veldig bra opphold og anbefaler gjerne hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Tormod S
Anmeldt 24. januar 2016 via mobile enheter

Jeg og kona er her for 4.gang og har vert her en uke pr. gang.
Dette hotellet har veldig høy standard med bl.a. bra rom med wifi, utrolig god frokost, utrolig god service fra betjeningen og her er veldig reint.
Her er dagligvarebutikk 200 meter fra her, stor shopping -gate (Colon) 100 m fra her. Her er et veldig stille strøk men ei livlig gate rundt nærmeste kvartal.
Du har alt du trenger rundt deg her..!
Dette er altså et hotell jeg absolutt vil anbefale..!!!

Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, Kjetil M
Anmeldt 18. april 2015 via mobile enheter

Vi kjørte fra Albir på et døgns tur til Valencia, kjørte rett i parkeringskjelleren på hotellet. Flott hotell, veldig hyggelig og service-innstilt betjening. Uoppfordret ga de oss kart, forklarte hvor vi var og hva vi burde oppleve / se. Bestilte gjennom Hotels.com Men siden de ikke hadde flere vanlige rom igjen, fikk vi en flott jr. suite. Perfekt beliggenhet av hotellet, gikk rett ut i gågata med masse restauranter ! Anbefales virkelig.

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, EvaB32