“Fantastisk lunch!”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: La Seu
Anmeldt 2. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk lunch i koselige lokaler. Servicen var svært god og personalet var blide og imøtekommende.

Takk, Torunn V

Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, rask service og hyggelige ansatte.Kommer definitivt igjen.

De har en policy om at alle gjester må bestille en rett, inkl. vår treåring som egentlig skulle dele middagen med sin søster. Vi bestilte pizzabrød som var utrolig godt, så det ble ingen problem.

Takk, Bibfbella
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 4 personer som spiste lunsj på San Tommaso. Alle bestilte ulike typer pasta, og var svært fornøyde! I tillegg var det fine lokaler og hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, JoCollier123
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Ulempen med å spise i gamlebyen er bl.a at det er mye folk, og at det kan være vanskelig å få bord på de populære stedene. Så vi ble stående å vente i ca 20 min før vi fikk et bord ute.
Servitørene er hyggelige, raske og oppmerksomme. Vi spiste pizza som var god, og det var ikke spart på fyllet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, TomHarald
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Tommaso med Francesca som servitør leverte igjen:) Dette var vårt andre besøk og hele familien ble nok en gang godt fornøyde med samtlige retter fra pizza, pasta, risotto og diverse forretter. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, tord2015

Reisende som så på San Tommaso, så også på

Valencia, Valencia (provins)

Har du vært i San Tommaso? Del dine erfaringer!