Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk hotell! Ligger rett ved stranden, og har et nydelig bassengområde. Luksus på alle måter! Eneste som er minus er at prisene er ganske dyre, men som forventet på et slikt hotell. Det er også en liten taxitur til sentrum.
Vi ville gjerne bo litt på utsiden, så for oss var dette perfekt!

Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, Y7949QBlisaf
sergio r, Room Division Manager på Hotel Las Arenas Balneario Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2016

Dear guest,

Thank you for your fabulous five-star feedback ¡¡¡

I very much appreciate your time in sharing your comments and I look forward to welcoming you back soon.

Sincerely.
Sergio Ramos - Room Division Manager

Anmeldt 29. september 2014

Nydelig hotell som ligger rett ved stranden og strandpromenaden. Bodde her en natt i forbindelse med en konferanse. Konferansefasilitetene er fantastiske og jeg fikk lyst til å være her mye lengre. Topp service og veldig bra kvalitet på maten. Må tilbake hit

Dato for oppholdet: august 2014
Takk, Zwasi
sergio r, Room division manager på Hotel Las Arenas Balneario Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2014

Dear Guest,

Thank you for sharing your views. We highly appreciate the fact that you enjoyed your stay with us and the services as well as the accommodation were all so satisfactory. Also that the conferences services and facilities exceed your expectations.

We look forward to receive you again in the future.

Best regards,

Sergio Ramos
Room division manager

Anmeldt 21. juli 2014

Dette hotellet anbefaler jeg uten forbehold. Jeg er alltid på jakt etter steder der alt bare klaffer fra første til siste stund og der man virkelig kan hente krefter isin ferie. Her ble vi møtt faktisk allerede i garasjen under hotellet da vi ble litt usikre på hvor vi skulle gå opp til resepsjonen av en hyggelig bethjening som straks så vi trengte litt veiledning og han viste oss heisen opp. Tilgangen til garasjen var tydelig merket og lett finne. Heis rett til repsjonen. Tilstrekkelig betjening så vi ventet aldri på tur. Rask innsjekk og god info. Jeg sa allerede etter innsjekk til min kone at dette hotellet begynner jeg å like allerede. Bygningene er fantastiske. Springvann med lys som gjør at man ikke hører noen samtale fra andres sine terasser. Havutsikt fra terasse. Hele betjeningen tydelig innstillt på at gjesten er i sentrum. Hadde du et ønske, hadde du plutselig 2-3 betjening rundt deg som alle hjalp til og du følte deg virkelig i sentrum. Meget god mat både til frokost, lunsj og middag. Meget god romservice.
Alle faciliteter på plass. To store basseng. Nok solstoler til alle. Plass nok i restauranten der kelnerne hadde tid til deg og var oppmerksomme. Flott trimrom. Eneste ulempe med dette hotellet er at du har lyst til å bli på området hele tiden og ikek får sett nok til byen....
Her er det tydelig at betjeningen har fått opplæring i å ta seg av gjestene og alle uten unntak har bestått prøven.
Har du råd til denne prisklassen så bestill rom her. Jeg vil bo her igjen neste gang jeg kommer til Valencia.

Romtips: Be om sjøutsikt med terasse. Nesten alle rommene har det riktignok.
Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Per B
sergio r, Room Division Manager på Hotel Las Arenas Balneario Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2014

Dear guest,

We are pleased that you enjoyed a satisfactory stay at Las Arenas and you could meet all your needs and expectations.

I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks.

Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you again in the future.

Sincerely,

Sergio Ramos
Room Division Manager

Anmeldt 27. august 2013

Har ikke opplevd å få en bedre mottagelse på noen hoteller i Europa. Topp service fra første minutt, til siste minutt. Topp romservice, topp servitørerer, topp i resepsjon, topp i informasjonsdisk. Topp rom,topp mat Ja, alt var topp. Anbefales på det sterkeste.

Romtips: Velg et rom de luxe med utsikt til havet. Noe dyrere, men vært det.
Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, KTE2013
Anmeldt 6. januar 2012

Utrolig bra service
Veldig god mat
Fine og renslige rom
Stilig utsikt

Dette er hotellet for å slappe av og virkelig nytte det!

Dato for oppholdet: mai 2011
Takk, v_veliqi