God mat i Valencia

Ulike måter å oppleve Oceanogràfic València på
God mat i Valencia
2 anmeldelser
Anmeldt 2. oktober 2018

Hele området er en stor opplevelse både akvariet og bygningene rundt i området.
Det anbefales å besøke det. PS. Vi var der på vinteren, så det var greit å bevege seg rundt.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Svenn E
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Hvis du har små barn trenger du deres pass med for å bevise at de under fire. Mye å se, vil personlig anbefale lav sesongen da det blir trangt med mye folk. Mye av anlegget er ute uten skygge så det bidrar også. Alt i alt verdt inngangen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, torkristianl2018
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Familie på 5 + vennepar med familie på 4. Ta med pass til alle i familien! Hvis du ikke kan vise hvor gamle barna er går de som voksne. Strek i regningen. Maten var ikke noe å hurre for. Delfinshowet varte bare 30 min. Vi satt og ventet 45 min før det startet for å få Ok plasser. Cinema4D måtte man betale for ved inngangen. Ingen info om det. Selve akvariet var hyggelig. Mange fine vanndyr av forskjellig typer. Ikke noe vi drar tilbake til.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, karinmaria79
Anmeldt 23. juli 2018

Her må du bare dra. Alt av fisker, delfiner, hai, pingviner og fugler finner du her. Et flott byggverk som har satt publikum i fokus. Du får en nær opplevelse til alle dyrene som er der.
Beregn god tid, da det kan være noe kø men også mye å se på.

Er du ikke veldig interessert i fisk og sjølivet, så vil du nok uansett finne noe å se på her og glede deg over.

Det er også nok av stede å kjøpe mat og drikke i parken.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Bjorn1985
Anmeldt 1. juli 2018

vi ble veldig fascinert av dette akvarium, mange forskjellige fokus, tropiske sjødyr, arktisk, bløtdyr, ja mangfoldet og spektakulær arkitektur gjorde dette til en flott opplevelse - anbefales

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, 284kjellerlingb