“Alt var hyggelig”

Vurdert som nr. 37 av 309 Restauranter i Sorrento
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Anmeldt 20. november 2016

Vi skulle spise lunch og fik DEN servicen. Ble satadig vartet opp. Maten var ypperlig og lokalene var stille og fredelige i motsetning til mylderet utenfo. Ypperlige toaletter og smakfullt interiør med bilder av Caruso og diskre sang i bakgrunnen

1  Takk, Thore Olav H

Anmeldt 23. oktober 2015

Kjempeflott sted. Nydelig mat og flott betjening. Vi var ca 30 stk. og vi fikk maten omtrent samtidig. Anbefaler stedet

1  Takk, MaritN2
Anmeldt 13. oktober 2015

En nydelig, gammeldags resturant som minner om et museum om sangeren Caruso. Masse bilder og tegninger av han på veggene som ga en hyggelig atmosfære. Enestående service fra bra engelsktalende personale. Ble anbefalt av vår guide og var en gruppe på 30. Mens vi ventet ble vi servert et glass prosecco og masse godt brød.
Vil definitivt anbefale denne resturanten.

2  Takk, AnneThune-Larsen
Anmeldt 21. juli 2015

Utrolig sted. Her er det virkelig museum og restaurant i et. Tydelig at eieren er hektet på Caruso og han har bygget opp et sted med spesiell atmosfære.
Nydelig mat og flott match med vin. Kan virkelig anbefales.

Takk, Perljogodt
Anmeldt 6. mars 2015

Maten var kjempegod og smakte fortreffelig. Servicen var upåklagelig. Det som var fryktelig irriterende var en mann som spilte og sang ved bordene .... Forstyrra måltidet

Takk, Sigfrid2013

Reisende som så på Ristorante Museo Caruso, så også på

Sorrento, Provinsen Napoli

Har du vært i Ristorante Museo Caruso? Del dine erfaringer!