“FANTASTISK”

L'Antica Trattoria
Vurdert som nr. 40 av 331 Restauranter i Sorrento
Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 21. september 2021

Beste mat og vin vi har smakt i hele Sorrento! Servicen var flott og maten fantastisk! Hadde 4 retters mat med vin.

Dato for besøk: september 2021
Takk, MariaBWinther

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Vi fant denne på Trip Advisor.
Her hadde vi et godt måltid. Vi spiste en femretters til 60 euro, og det var bra. Vi fikk flere gode retter, og hadde god lokal vin til.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, KnutL105
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Vi gikk hit etter god score på TripAdvisor. Fikk bord inne pga der var fullt ute. Det var veldig kaldt inne så vi måtte ta på yttertøy for å spise middag. Maten var god men ikke verd pengene. For høyt priset. Lite mat og høy prisklasse. Personalet var flinke.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, margunnp
Anmeldt 23. april 2019

Restauranten ligger midt i turistområdet og preges noe av dette. Dog ble vi svært positivt overrasket over nivået på maten og service. Vi valgte 4-retters meny med både fisk, pasta og kjøtt, hvor alle måltidene holdt høy standard. Til maten drakk vi en utmerket god rosevin som passet til alle rettene. Servicen av upåklagelig gjennom hele måltidet. Stemningen bar noe preg av at restauranten ligger midt i turistområdet og dette ble toppet med mandolin-spiller ved bordet.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Henrik Richter H
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Dette er en av de beste mat- og vinopplevelsene vi har hatt. Veldig god service, kunnskapsrike kelnere, hyggelig lokale. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, ErlendVatvik

Reisende som så på L'Antica Trattoria, så også på

Sorrento, Provinsen Napoli
Sorrento, Provinsen Napoli

Har du vært i L'Antica Trattoria? Del dine erfaringer!