“Utsøkt!”

Vurdert som nr. 26 av 13 065 Restauranter i Roma
Omgivelser: Colonna
Omgivelser: Colonna
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En matopplevelse av de sjeldne, nydelig mat, nydelig vin og meget hyggelig personale. Det beste måltidet vårt i Roma!

Takk, solveige608

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk lunsjsted! Drevet av unge gutter må lidenskap for god skinke og ost! Vi anbefalte også denne til et annet vennepar som var nede i Roma samtidig, som dro dit dagen etter og hadde samme tilbakemelding som oss! Her får du også mye for pengene!! Vi betalte 29 euro for en forrett/side dish (bruschetta) 2 store sandwicher og flaske vann og en flaske vin!
Du bommer ikke med lunsjen om du drar hit!

Dato for besøk: august 2018
Takk, sebwiese
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

7 venner som var innom for lunsj. Bestilte en medium planke på deling, 10 euro per pers. Masse gode skinker, salamier, ost og bruschetta. Ble stappmett og smakte fortreffelig. Veldig hyggelig betjening og meget gode priser i forholdt til alle turistfellene i området rundt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 902eirikd
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dro hit med kjæresten min i mai. Var litt usikker først fordi det var lang kø, men tok 20-30 minutter, så satt vi inne. Det er et lite sted, men veldig sjarmerende og hyggelig, og ikke mist veldig god mat. Vi bestilte en planke med litt forskjellig, en sandwich som de anbefalte og litt porchetta. Man kan også gå rett inn og bestille mat ved baren og vente utenfor til den er ferdig om man vil ha mat på veien.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, christinev88
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Artig og koselig sted, lite men god service og forholdsvis god utskifting av gjester. Tydelig populært og du må regne med å vente på bord. Er ikke så mange plasser. Veldig gode sandwich. Kan også deles.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, sigmundj

Har du vært i Pane e Salame? Del dine erfaringer!