“Sjarmerende familierestaurant”
Anmeldelse av Ristorante Arlù

Ristorante Arlù
Reserver med
Ristorante Arlù er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 339 av 13 819 Restauranter i Roma
Kjøkken: Europeisk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vatikanet/Borgo
Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Liten familierestaurant nær Vatikanet med god mat. Far, mor og to døtre pluss noen til gir en flott opplevelse. Kun litt over 30 plasser, husk å bestille bord!

Takk, HenningHolmbakken

Anmeldt 26. desember 2016

Liten og hyggelig restaurant nær vatikanet, med mor på kjøkkent og datter som serverer.
Deilige pastaretter og en av de beste Tiramisu jeg har smakt.

Takk, An R
Anmeldt 16. juli 2016 via mobile enheter

Valgte stedet fordi det var nærme St. Peter Basilika og hadde fått bra review på Tripadvisor. Maten var veldig bra. Spiste 3 retter. Forrettene var veldig gode, hovedretten (tunfisken) var fantastisk! Den beste jeg har spist. Dessert var bra. Service var helt ok!

1  Takk, Magnus Ø
Anmeldt 2. juli 2015 via mobile enheter

Måtte vente 20 min på å få bestille. Skuffende mat og dårlig service. Betalte for vann vi aldri fikk og maten var helt ok, men ikke noe mer. Skuffende pizza også. Styr unna!

Takk, Jan S
Anmeldt 7. november 2014 via mobile enheter

En veldig god lunch med hjemmelagd raviolli med trøffel og fantastisk hjemmelagd tiramisu. Kan anbefales. Koselig gaterestaurant rett utenfor vatikanet

Takk, Kaarenic

Reisende som så på Ristorante Arlù, så også på

Roma, Province of Rome

Har du vært i Ristorante Arlù? Del dine erfaringer!