“God mat”

God for: Store grupper, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Prati
Anmeldt 13. august 2016 via mobile enheter

Spiste kjempe god glutenfri pizza. Kunne til og med få calzone. Flere glutenfri desserter på menyen også. Både eplekake og tiramisu.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Knut A

Anmeldt 23. mars 2016 via mobile enheter

Hyggelig spisested i nærheten av Vatikanet. Husets rødvin er veldig god. Vi spiste pizza, og både den vanlige og den glutenfrie pizzaen smakte veldig godt. Hit går vi gjerne igjen.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, 238anitah
Anmeldt 25. oktober 2015 via mobile enheter

God mat og gode anbefalinger. Nydelig vin og hyggelig service. Anbefaler linguine med hummer og fiorentina-biffen. Be ansatte om vin anbefaling.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, 319trinef
Anmeldt 8. oktober 2015 via mobile enheter

Prøvde denne restauranten etter å ha skygget unna fortausfellene. Ekte smak, hummerfetucini spesielt, himmelsk bra☺

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, JHSkanche
Anmeldt 29. september 2015 via mobile enheter

Her har du mange muligheter hvis du ikke tåler gluten, både pizza, pasta og diverse desserter. Jeg kjøpte en glutenfri pizza Margherita, og var veldig fornøyd! Til dessert valgte jeg en glutenfri eplekake med is, denne var også veldig god. Min kone valgte samme pizza, bare ikke glutenfri og Baba Rum - begge deler var veldig godt! Veldig koselig atmosfære, hyggelige ansatte og rimelige priser. Vår servitør Christian var veldig hyggelig og behjelpelig fra vi kolm til vi gikk. Anbefales!!

Dato for besøk: september 2015
Takk, AvelinaEriksen

Har du vært i La Soffitta Renovatio? Del dine erfaringer!