“Koselig restaurant sentralt beliggende”
Anmeldelse av Il Gabriello

Il Gabriello
Vurdert som nr. 340 av 13 537 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted sentralt i koselig sidegate mellom Spansketrappen og Piazza Popolo.
Noen utebord i gaten, veldig koselig inne. Fin vinkjeller med fornuftige priser.
God mat, kjøttet var mørt og nydelig stekt.
Service ok.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Børge T

Anmeldt 16. oktober 2019 via mobile enheter

Resturanten er fin så her burde du ha på deg en skjorte. Ofte må man bestille bord i forveien. Maten smaker godt og servicen er hyggelig. Husk hvis du bestiller kjøtt må fu også bestille sideretter, hvis ille får du bare en biff på tallerkenen. Restauranten ligger i en flott kjeller der lydnivået kan bli relativt høyt. Stedet er absolutt verdt ett besøk :)

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, Christian L
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Virkelig nydelig mat og super betjening- anbefalles :) Hyggelig lokale :) nydelig skinke med melon og de beste blåskjellene jeg har fått:)

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Ann-christine R
Anmeldt 4. februar 2016

Vi var så heldige til å få bord på denne restauranten, selv om vi ikke hadde booket bord. Maten var fantastisk - vi hadde tunfisk-filet (ypperlig!) og havabbor som hovedretter. Restuaranten befinner seg egentlig i en kjeller, veldig koselig lokale. 3 min unna Spansketrappen. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juni 2015
2  Takk, 9sandah
Anmeldt 6. mai 2015 via mobile enheter

Etter å ha lest flotte anmeldelser på TripAdvisor, bestilte vi bord og besøkte denne restauranten. Restauranten ligger lokalisert i et kjellerlokale, stedet er hyggelig, og det samme er personalet.
Vi bestilte antipasto mixto og en pastarett med hummer til forrett. Begge var smakfulle og gode. Til hovedrett valgte to av oss fisk, og en kalv med appelsinsaus. Min fisk lå under en potetseng, og retten var god. Kalveretten var bra, men ikke mer enn det, mens siste fiskerett var full av bein (selv om min sønn ba om å få den filetert.). Vi gikk også for dessert denne gangen. PannaCotta med karamell var eksepsjonelt god, mens varm sjokoladekake (fondant), dessverre var altfor mørk for vår smak. Prisnivået er høyere enn normalt, men ok for en restaurant av standard som denne.

1  Takk, LineH79

Reisende som så på Il Gabriello, så også på

Har du vært i Il Gabriello? Del dine erfaringer!