Anmeldt 30. august 2015

Veldig moderne, rene og behagelige rom. De var også større enn det vi hadde sett for oss på forhånd.
Resepsjonen var veldig behjelpelige, hyggelige og gode i engelsk.
Som flere har skrevet ble det fort fullt ved bassenget, når det åpnet kl 10 var det allerede fullt. Anbefaler å gå FØR det åpner der oppe.
Frokosten var veldig god, bortsett fra baconet..
Hotellet har shuttlebuss som går flere ganger om dagen reutt utenfor døren for 3 euro(6 t/r), ellers er det 10-15 euro i taxi alt etter hvor i Roma man skal.
Tips: rett utenfor Hotellet er det rennende, rent vann i en av de mange tusen plassene man an fyllle rent drikkevann så man slipper gå på butikken for å kjøpe.

Dato for oppholdet: august 2015
3  Takk, Huzzby
Anmeldt 6. juli 2015

Veldig bra hotell med grei beliggenhet og fantastisk med basseng på taket etter bytur i 40 varmegrader.
Personalet var veldig hjelpsom, renholdet utmerket, rommene var store og sengene fantastisk gode.

Romtips: Fantastisk bra !
Dato for oppholdet: juli 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, Tone S
Anmeldt 4. juli 2015

Jeg og kjæresten min reiste til Roma og bodde på H10 i en uke. Vi hadde lyst på en ferie som både hadde storby men også hvor vi fikk slappet av. Da er dette det perfekte hotellet.

Hotellet er først og fremst helt nydelig, det er rent og veldig moderne. Rommet var kjempe fint og stort. God skapplass, mini bar, og alt vi trengte av toalettsaker. Det vi kanskje likte best var takterassen, det var så deilig å kunne legge seg med bassenget og slappe av enten før eller etter en lang bytur i Roma. Ikke les på klagene om at bassenget ser større ut enn på bildet, ja det gjør det, men vær fornøyd med at det faktisk er en takterasse med basseng hvor man får slappe av i en storby. Ellers var servicen god, resepsjonistene var hyggelige og flinke. Vi fikk svar på alle spørsmål vi hadde. Shuttlebussen til sentrum brukte vi masse! Koster bare 3 euro og gikk flere ganger om dagen. Utrolig bra tilbud. Ellers, som andre skriver vær forbredt på at hotellet ikke ligger i gåavstand til sentrum. Vil du det, da velger du ikke dette hotellet. Vil du derimot ha en fantastisk flott hotell, med moderne og pene rom og god service er H10 stedet! Vi var super fornøyd og bor her gjerne igjen.

Eneste tipset jeg har er å ikke spise på hotellet, dette gjør jeg aldri fordi jeg er så glad i å utforske nye, koselige steder for frokost, lunsj og middag. Vi hadde frokost på hotellet dagen vi reiste, fordi vi skulle dra så tidlig. Den var helt OK, men ikke verdt 17 euro. Vi bestilte en club sandwich i baren da vi kom, denne syntes ikke jeg var noe god. Og en morgen bestilte vi panini for å ta med oss opp til bassenget, det skulle vi aldri ha gjort. For det første fikk jeg elendig service i baren, jeg ventet i 45 minutter og fikk de verste paniniene jeg noen gang har sett. Vi spiste ett tygg av de før vi ga beskjed til resepsjonen at dette vil vi ikke betale 30 euro for. Resepsjonisten derimot tok klagen høyst seriøst og proffosjonelt og sa at vi ikke skulle betale for det, og tilba oss frokostbuffe eller noe fra resturanten :) Vi prøvde ikke maten på resturanten hele uken, så for alt vi vet kan det være god mat der. Men så er jo det mye koseligere å gå ut å spise i nydelige Roma.

Dato for oppholdet: juli 2015
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, 810sandraj
Anmeldt 28. juli 2014 via mobile enheter

Flott standard og bra pris. Fine rom og renslige fasiliteter! Til vår store overraskelse var faktisk svømmebassenget så stort som det fremsto på bildene. Maten er veldig god, selv om utvalget på frokostbuffeen kanskje var litt lav i forhold til hva vi nordmenn er vant til. Eneste å sette fingeren på er avstand til sentrum. Litt tungvint hvis man skal være her lengre enn en weekend. Vi er fornøyde og anbefaler gjerne videre, bare vær forberedt på en del reising fra og til sentrum (ca 10-15 min med buss eller taxi)

Dato for oppholdet: juli 2014
2  Takk, Road542352
Anmeldt 9. april 2013

Vi valgte dette hotellet pga prisen og at det ligger ganske nært sentrum. Lett å finne buss som gikk til sentrum og grei pris på taxi.
Det var greit utvalg av butikker i nærområdet.
Vi tok SPA, dette var kun en grei opplevelse og ikke mere.

Dato for oppholdet: april 2013
1  Takk, Thor665