Anmeldt 11. oktober 2016 via mobile enheter

Ved ankomst til hotellet fikk vi ett veldig godt førsteinntrykk av hotellet. Resepsjonsområdet var moderne og stilfullt. Bedre ble inntrykket etter at vi fikk snakket med betjeningen. De var veldig behjelpelig og smilende. Ble godt tatt i mot. Vi fikk god informasjon om hotellets egen buss og den offentlige som går inn til byen. Flotte moderne rom. Rent og pent. Ett nærområde med mange butikker, cafeer, spiseplasser og apotek. Alt man trenger. Prisnivået er en god del lavere her enn nærmere sentrum. Hotellet har en spa-avdeling og utendørs svømmebasseng. De har en utmerket restaurant med utsøkt mat. Hyggelige kelnere som arbeidet effektivt. Kort ventetid på maten til tross for full restaurant. En person i følget vårt kunne ikke spise gluten. Kelnerene ordnet alternative og varierte retter. Anbefaler hotellet på det sterkeste.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, yttsi
Anmeldt 3. august 2016

Hadde fine dager på dette hotellet sammen med en venn.

Hotellet er stilrent og moderne med nedkjølede rom og lobby.

Frokostbuffeten var god og variert - med gode dessert-boller/småkaker.

På taket er det et bassengområde, men dette er ikke veldig mye å skryte av. Må opp til åpningstid for å sikre seg seg solseng og bassenget er ikke stort. De stenger av kanskje noe tidlig også.

Opplevde resepsjon og andre ansatte som hyggelige og ytet god service. De snakket bra engelsk i resepsjonen. Resepsjon åpen hele dagen.

Rommene er OK med store senger, men noe harde kanskje. Bra bad med "sotet" glassdør du ikke kan låse. Vaskepersonal på rommet hver dag. Kanskje vi var uheldige, men WIFI på rommet vårt var helt ubrukelig. Vanskeligheter med å åpne en "snap" eller sende en melding gjennom Messenger. WIFIen er bedre nede ved resepsjonen. AirCondition på alle rom.

Hotellet ligger et lite stykke utenfor selve Roma, men hotellet har egen "shuttle bus" og tilbyr kjøring og henting til Roma mot betaling. Kan ellers bestille taxi gjennom resepsjon, ca 5 minutt. Opplevde området hotellet ligger i ganske uinteressant og slitent, med få muligheter for god mat.
Tips: Som andre nevner: Utenfor hotellet og andre steder er det kraner/pumper med rent drikkevann.

Dato for oppholdet: juli 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Daniel H
Anmeldt 28. juni 2016 via mobile enheter

H10 er et bra hotell. Retter seg nok mest mot forretningsfolk, men passer også veldig bra for de som ønsker å kombinere Roma med litt annet enn trange by-hoteller, som det ellers er mange av i byen. Hotellets basseng på taket gir en flott mulighet for avkobling for barnefamilier. Det er relativt enkelt å komme seg inn til byen med buss / trikk og nærområdet har også bra restauranter og spennende miljø. I motsetning til å bo midt i byen så kommer man her i kontakt med folk som faktisk bor og lever her - ikke bare turister.
Bra frokost, fine rom, bra service, ypperlig med basseng.

Dato for oppholdet: mai 2016
3  Takk, torped
Anmeldt 25. juni 2016 via mobile enheter

H10 Roma Citta ble et godt alternativ for oss når storfamilien skulle møtes i Roma noen dager før vi reiste videre nordover til Toscana.
Topp service, vennlig betjening, basseng på takterrassen, topp restaurant og utsøkt frokost. 15 å gå til/fra Trastevere jernbane stasjon (Forbindelse fra Fiumicino). Taxi til/fra sentrum, €13-18. Fastpris taxi fra Fiumicino €48. Ikke la deg praie til en "Private Car" for €75, med mindre du vil betale ekstra for litt finere bil.

Dato for oppholdet: juni 2016
2  Takk, MorganF
Anmeldt 30. august 2015

Veldig moderne, rene og behagelige rom. De var også større enn det vi hadde sett for oss på forhånd.
Resepsjonen var veldig behjelpelige, hyggelige og gode i engelsk.
Som flere har skrevet ble det fort fullt ved bassenget, når det åpnet kl 10 var det allerede fullt. Anbefaler å gå FØR det åpner der oppe.
Frokosten var veldig god, bortsett fra baconet..
Hotellet har shuttlebuss som går flere ganger om dagen reutt utenfor døren for 3 euro(6 t/r), ellers er det 10-15 euro i taxi alt etter hvor i Roma man skal.
Tips: rett utenfor Hotellet er det rennende, rent vann i en av de mange tusen plassene man an fyllle rent drikkevann så man slipper gå på butikken for å kjøpe.

Dato for oppholdet: august 2015
3  Takk, Huzzby