“FAB”

20:00
Vurdert som nr. 2 180 av 13 537 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk, Pizza
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Monti
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Five star! Miljøet er fantastisk. Verdens artigste servitør med krøllete bun. Veldig god mat, en av de få stedene vi var i Italia som hadde strålende service og behandla oss nydelig.

Takk, Munazzah I

Anmeldt 30. april 2018

Også denne trattoriaen ble anbefalt av hotellet vi bodde på. Vi var 6 personer som spiste pizza til lunsj her og vi ble ikke skuffet. Pizza som bare italienere kan lage den. Tynn sprø bunn toppet med ulike ingredienser. Servitøren var sjarmerende småfrekk. Stedet har et høyt stress- og lydnivå ved lunsjtider, så dette er ikke stedet for avslapning og lavmælt samtale. Serveringen var rask og maten smakte godt. Prisnivået var middels. Så vi mener det var god valuta for pengene.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Knut J
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Gode priser, god pizza og pasta! Kan anbefales til lunsj, bare noen få hundre meter fra Colosseum. Suppli'en for resten av forrettene km anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, AlfS38
Anmeldt 4. juni 2016

Nydlig lassang ,rask og god service ,gode priser
Men trange bord og stoler ,begrenset med bord ute bedre
Inne ,

Dato for besøk: mai 2016
Takk, TorL18
Anmeldt 1. april 2016

God mat sånn generelt, men ble for masete og vi følte at vi måtte gå så snart vi hadde spist.
Greie priser, 4 euro for en liter vin og 7 for en pizza. Håpløst med bare ett toalett når det var fullt, da står du i kø en stund.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Siv N

Reisende som så på Trattoria Pizzeria Luzzi dal 1945, så også på

Har du vært i Trattoria Pizzeria Luzzi dal 1945? Del dine erfaringer!