“Nydelig!”

Vurdert som nr. 3 av 986 Dessert i Roma
Omgivelser: Parione
Omgivelser: Parione
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Rett og slett nydelig Tiramisu, var innom her flere ganger i løpet av besøket. Anbefaler å ta turen innom:)

Takk, solveige608

Anmeldt 18. mai 2018 via mobile enheter

Aldeles fantastisk god og enda litt.
Fortjener virkelig sin 1.plass her på TripAdvisor.
Anbefales på det sterkeste. Løp og kjøp, og nyt stunden.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ragnhildml
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

Denne lille restauranten/Take away har vi nok gått forbi noen ganger. Den ble oppdaget takket være TripAdviser. Vi handlet to store Tiramisu med pistasj og som vi spiste etter en lunsj. Den var utvilsomt den beste Tiramisu vi noen gang har spist. Vi kommer igjen neste gang vi er i Roma. Det er noen få spiseplasser på restauranten, men de fleste kjøper nok dessert og tar den med.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, TomS417
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Tiramisu er nesten alltid godt, men her er den utmerket. Den store er ikke for stor, så velg den og sitt ned å slapp av.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Kay Johnny S
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Dette var en veldig god tiramisu. Veldig bra man kan velge mellom 2 forskjellige størrelser. Absolutt et sted man kan handle.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Omstreifer

Reisende som så på Two Sizes -Tiramisù in Rome-, så også på

Har du vært i Two Sizes -Tiramisù in Rome-? Del dine erfaringer!