“Generell opplevelse”

That's Amore Restaurant by Fabio Bongianni
Vurdert som nr. 461 av 13 725 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Gaffelen vi fikk var skitten, og en bit av et pizza stykke hadde havnet oppi kurven med brød vi fikk servert. Fisken vi fikk var dårlig stekt, nærme rå i midten.

Takk, 277kjetilh
Thatsamoreroma, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore Restaurant by Fabio Bongianni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Hi,
We are very sorry that our dishes and service didn’t meet your expectations. We invite you to come back to our restaurant as soon as possible in order to taste something new and to give us the chance to let your mind change. We would love to help you find dishes more to your liking.

Anmeldt 3. november 2018

Vi bodde på Relais Fontana di Trevi og ble anbefalt restauranten That`s Amore. Dette var en meget hyggelig restaurant med et ypperlig kjøkken. Vi spiste en «sjø-fantasi» bestående av ulike fiskeretter og annen sjømat. Dette var et nydelig sammensatt måltid som ble avsluttet med Terramisu, selvfølgelig. Vår kelner, Kelvin, valgte ut en utsøkt hvit-vin som gjorde opplevelsen fullkommen!

Takk, Odd E
Thatsamoreroma, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore Restaurant by Fabio Bongianni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hi,
Thank you for dining with us in the beautiful center of Rome and for your kind review. It is a pleasure to serve fresh, high-quality dishes to our guests and to help our guests have an authentic, warm experience. Please come again.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Maten var god, men betjeningen hadde så mye å gjøre i det overfylte lokalet at dette nok er siste besøket her på en tid. Betjeningen hadde kort og godt ikke tid til å ivareta gjestene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, eveng2017
Thatsamoreroma, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore Restaurant by Fabio Bongianni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Hi,
We are glad you enjoyed our dishes; we try to always offer high quality food. We regret that the service was not to your liking. Usually our staff is always kind and friendly. Please come again :)

Anmeldt 12. juni 2018

Vi har vært her før, og maten var fortsatt like nydelig i år. Eneste minus er at lokalet er trangt og utnyttet til det siste med lite plass mellom bordene. Bordbestilling er en nødvendighet, for køen utenfor er lang. Personalet er hyggelig og atmosfæren likeså. Kommer nok igjen neste gang i Roma

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Kaare_Turid
Thatsamoreroma, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore Restaurant by Fabio Bongianni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2018

Hi,
Thank you for dining with us in the beautiful center of Rome and for your kind review. It is a pleasure to serve fresh, high-quality dishes to our guests both locals and visitors. We are a lively, cozy restaurant, and we think it is part of our charm. Please come again :)

Anmeldt 23. mai 2018

Jeg og kona spiste et godt måltid på That`s Amore. Hyggelig betjening og tydelig en populær plass. Maten var helt ok og hadde god verdi i forhold til pris. Måtte "mase" to ganger på Cafelateen jeg bestilte og der er jo litt irriterende. Med så mange restauranter tilgjengelig vil vi nok prøve en annen neste gang - men for all del, en fin kveld her!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 246perh
Thatsamoreroma, Responsabile relazioni con la clientela på That's Amore Restaurant by Fabio Bongianni, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2018

Hi,
Thank you for dining with us in the beautiful center of Rome and for your kind review. It is a pleasure to serve fresh, high-quality dishes to our guests both locals and visitors. We are a lively, cozy restaurant, and we think it is part of our charm. Please come again.

Reisende som så på That's Amore Restaurant by Fabio Bongianni, så også på

Har du vært i That's Amore Restaurant by Fabio Bongianni? Del dine erfaringer!