“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Mimi e coco

Mimi e coco
Vurdert som nr. 28 av 14 938 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservater
Omgivelser: Parione
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Spiste her etter å ha lest om stedet på Tripadvisor. Lite og hyggelig sted. Var kjempe god mat og betjeningen var også veldig hyggelig. Kan anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 974annelisep

Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Denne lille perla av en restaurant må du besøke når du er i Roma. Lite og intimt og ventetid utenfor må påregnes, men du får anledning til å kjøpe drikke mens du står i køen. På tross av at de er superbusye så leverer de super service. Veldig bra damer som driver restauranten, bra musikk i høyttalerne og herlig stemning. Vi kjøpte ravioli og tortellini med brød og ei flaske cianti til. Perfekt!!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Solhav
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Veldig god mat på et litt originalt sted! Vi måtte vente litt, så det kan være lurt å komme litt tidlig (før kl.20). Livlig og intimt og god service! Drar gjerne hit på nytt

Takk, joecircle
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Fant restaurant via Tripadvisor, imøtekommende og hyggelig betjening. Men, på grunn av forholdsvis små lokaliteter, måtte vi stå vi stå i kø i 45 minutter før vi fikk plass. Matopplevelse sånn midt på treet. Pastarett grei, stekte poter med ost og skinke litt under pari, focaccia-brød godt. Pluss for at betjening ga avslag i pris etter at de la merke til at ikke alle likte maten.

1  Takk, tomtS5833EF
Anmeldt 12. juli 2019

Anbefales. Veldig god mat og veldig hyggelig betjening. Helt ok roma-priser. Ikke mulig å bestille bord, så kø utenfor på kvelden.

Takk, 10geir

Har du vært i Mimi e coco? Del dine erfaringer!