“Fantastisk sted ”

Vurdert som nr. 339 av 13 717 Restauranter i Roma
Omgivelser: Esquilino
Omgivelser: Esquilino
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Anbefales varmt!! Nydelig mat, OK priser og usedvanlig hyggelig personell. Oppmerksomme og høflige! Fantastisk sted og enkelt å finne

Takk, toneir_na

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Fint sted, sjeldent oppmerksom og hyggelig betjening, god mat. Vi hadde flere kvelder der. Et sted for folk i alle aldre.

Takk, tryta
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Rustik interiør, svært oppmerksomt og hyggelig vertskap som fikk deg til å slappe av. Kjempegod mat og husets vin til en rimelig penge. Før maten fikk vi fantastisk bruschetta og brød (gratis!). Mye for pengene!

Takk, beretmetteh
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Bare å bestille bord, her blir det fort fullt
Vi koste oss veldig med god mat, god atmosfære og meget god service.

Vi ses igjen

2  Takk, PatrickKarlsen
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en av Roma sine aller beste steder. Vi har vært på mange restauranter disse 10 dagene i sentrum av Roma, begge ganger toppet denne restauranten med service, atmosfære, mat i topp klassen, hyggelige ansatte og en helt utrolig god logistikk.
Bestill i forkant, og møt opp presis.

Tusen takk for alle overraskelsene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Trond S

Har du vært i Ristorante Nerone? Del dine erfaringer!