“Koselig!”

Vurdert som nr. 31 av 13 537 Restauranter i Roma
Omgivelser: Trastevere
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 21. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og utrolig flott plass med utebord og hyggelig betjening med Alex som servitør. Gir maten 4,5/5 og betjeningen, stemningen og plassen 5/5. Anbefales!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, andreamyhr

Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Her hygget vi oss masse! Vi ble virkelig tatt vare på av personalet, her var de ikke underbemannet som på mange andre restauranter hvor servitørene flyr beina av seg. Her var de raske, effektive og veldig oppmerksomme. God mat! Vi hadde bruschetta (knallgod), lasagne, spaghetti carbonara og biff. Biffen var mør og perfekt stekt. Til slutt fikk vi en liten sitronsorbet gratis til å avslutte måltidet.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, MariannP56
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Kvelden startet med at vi måtte vente noen få minutter. På grunn av det fikk vi hver vår prosecco i køen utenfor. Vel inne bestilte vi et utvalg av alle forrettene, det var mye mat og utrolig godt. Alle var vi godt fornøyd med middagen enten det var fisk eller pizza. På grunn av den lille ventingen i starten, fikk vi utrolig nok gratis limoncello og dessert ! Koselig lokale med god Italiensk stemning. Utrolig serviceminded personale, og vi fikk også hilse på Tony, som er innehaver. Dette ble en kveld for minneboka, og hit vil vi gjerne tilbake en gang. Vår beste kveld i Roma!

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, Bjørn R
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Vi var heldig å få bord uten å reservere på forhånd, men da vi skulle forlate restauranten var det kø. Vi besøkte denne restauranten for lunsj. Det er en stressende og masete restaurant, hvor avstanden til nabobordet er symbolsk. Man får følelsen av at restauranten vil bli kvitt deg så fort som mulig for å gjøre plass til neste gjest. Maten er kun ok, og kanskje noe oppskrytt?

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Foss2013
Anmeldt 16. september 2018

Vi droppet innom denne restauranten på tur i Trastevere. Til hovedrett ble det saltimbocca og lam. Begge veldig gode. Salaten vi bestilte på siden kom litt sent. God service, med trivelig kelner. Dessverre ikke like god mat som mange andre steder i Roma.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 249magnuss

Reisende som så på La Tavernetta 29 Da Tony E Andrea, så også på

Har du vært i La Tavernetta 29 Da Tony E Andrea? Del dine erfaringer!