“Topp lunsj!”

Vurdert som nr. 47 av 13 717 Restauranter i Roma
Omgivelser: Vatikanet/Borgo
Omgivelser: Vatikanet/Borgo
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Uformelt, trivelig sted med god mat og drikke. Vi spiste en platte med italiensk spekemat, oster og spesielle, små brucetta. Godt sammensatte smaker, og mye mat for pengene.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, hilde_dorum

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Beste lunsjen EVER. Helt himmelsk hvor godt denne maten er. Vi anbefaler spicey salami panini og maxi mix.

1  Takk, 461thomasg
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Flott lokalet, god service, deilig mat.
Anbefales. Dette var en positiv overraskelse vi snublet over etter en varm formiddag i Roma.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mariusfoss
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig, sjarmerende fortausrestaurant med serviceinnstilte og imøtekommende ansatte. Vi spiste nydelig mat servert på fjøl, og drakk deilig hvitvin til en svært god pris. Perfekt for lunch etter et besøk i Vatikanstaten.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, mariabU4691FN
Anmeldt 2. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Mye mat.
Tagliere Cutting Board- Grande.
Veldig god mat, priser og service!
Perfekt etter en hel dag til fots i Vatikanet.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Pål-Christian H

Har du vært i The Loft? Del dine erfaringer!