“Fantastisk service og god mat”
Anmeldelse av Tonnarello

Tonnarello
Vurdert som nr. 133 av 13 718 Restauranter i Roma
Omgivelser: Trastevere
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var 2 par som spiste her to kvelder. Maten vi spiste var kjempe god, og en fantastisk service. Luca, Giuseppe og Joy gjorde alt for at vi skulle få en god opplevelse. Her kan man ikke bestille bord, så en må belage seg på å stå i kø. Men det går ganske fort. Dette er et sted vi gjerne kommer tilbake til.

Takk, Lill W

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Var her både her til middag og Lunch ! Fantastisk service
Servitørene Franco og Emanuell var veldig dyktige! Fikk drikke tilpasser mat. Lasagne var fantastisk

Takk, wenchemeling
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Flott lunsjsted med glimrende pastaretter
Lokalt og trivelig, stadig fullsatt
Fortau og inne
Trastevere, Roma

1  Takk, frodef49
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en veldig hyggelig lunsj her. Sjarmerende sted og god hjemmelaget pasta. Servicen var god og effektiv.

Takk, mortend597
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Veldig trivelig sted og hyggelig betjening. Vi spiste fantastisk god pizza. Kommer gjerne tilbake. Takk til gutta som sørget for god stemning, Pierpaolo og Peppe.
Hilsen fra Drammen, Norge.

1  Takk, naimawenzell

Reisende som så på Tonnarello, så også på

Har du vært i Tonnarello? Del dine erfaringer!