“Velsmakende og rimelig”

Vurdert som nr. 133 av 13 724 Restauranter i Roma
Omgivelser: Trastevere
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

God mat. Store porsjoner til en grei pris. Plasser inne og ute. Rask ventetid for bord. Hovevakten av gjester så ut til å være unge og mange var italienske. Dette gav litt «hipster» faktor over stedet og det fremstod som et populært sted. Stedet har kun to toaletter. Med så mange bord burde det vært flere toaletter. Bedømming 5/5 legger til grunn at dette er et ok priset sted med god mat.

1  Takk, andreO-NOR

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var 2 par som spiste her to kvelder. Maten vi spiste var kjempe god, og en fantastisk service. Luca, Giuseppe og Joy gjorde alt for at vi skulle få en god opplevelse. Her kan man ikke bestille bord, så en må belage seg på å stå i kø. Men det går ganske fort. Dette er et sted vi gjerne kommer tilbake til.

Takk, Lill W
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Var her både her til middag og Lunch ! Fantastisk service
Servitørene Franco og Emanuell var veldig dyktige! Fikk drikke tilpasser mat. Lasagne var fantastisk

Takk, wenchemeling
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Flott lunsjsted med glimrende pastaretter
Lokalt og trivelig, stadig fullsatt
Fortau og inne
Trastevere, Roma

1  Takk, frodef49
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde en veldig hyggelig lunsj her. Sjarmerende sted og god hjemmelaget pasta. Servicen var god og effektiv.

Takk, mortend597

Reisende som så på Tonnarello, så også på

Har du vært i Tonnarello? Del dine erfaringer!