“Minnerik og fantastisk kveld ”
Anmeldelse av Ristorante Crispi 19

God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Colonna
Anmeldt 14. mars 2019 via mobile enheter

Vil takke for en fantastisk fin kveld,god mat og vin. Prisen er ikke noe å si på med tanken på kvaliteten på maten, kunnskapen til servitørene og servicen man møter fra man ankommer til man skal dra. Vi hadde en minnerik kveld i trivelige rustikke lokaler, med god atmosfære og en gjeng med flotte servitører. Vi ble fulgt opp og sett,og følte absolutt vi ivaretatt. Skal sies at service er viktig for meg,og dette er absolutt vært prima. Likeså vinvalget vi fikk etter anbefaling. Maten var lekkert tilberedt, og ga preg av god tekstur og rene, gode smaker som harmonerte. Vil på det varmeste anbefale denne restauranten til andre der ute som ønsker et godt utvalg av smakfulle retter, gode viner og fabelaktig service!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, inas337

Anmeldt 7. november 2018

Vi bestilte 4-retters meny, og maten smakte helt utsøkt. Betjeningen var av ypperste klasse og kunne sitt fag til fingerspissene. Veldig koselig sted å feire bursdagen min. Tusen takk til kjæresten min som bestilte bord på denne flotte restauranten. Tusen takk for oss, vi kommer tilbake.

Takk, Ricci50
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Beste fisk jeg har smakt. Sea Bass filet. Til forrett hadde jeg Ravioli med kjøtt. Nydelig hjemmelaget pasta. Til dessert Tiramisu ala Crispi 19. Hyggelig service deilig atmosfære gjorde dette til en koselig kveld!

Takk, annmarig2017
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde bestilt bord på forhånd på denne intime og relativt lille restauranten, og det anbefales, meget god oppvartning med glede og entusiasme. Vi valgte 4 retter kjøtt med vinmeny. Rettene var meget gode og oppfinnsomme, vinene var gode, vinkelner kunne utvilsomt sitt fag, likevel er kanskje 40 EUR litt mye for ikke-eksklusive viner. Rettene kom kanskje også i et tempo som var litt for raskt for vår smak, selv om vi ba de ta det litt med ro, likevel alt i alt et hyggelig besøk med personlig service!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, DagJohansen
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Vi var 2 par som var her for å feire min 50- årsdag, og for en opplevelse! Valgte 7 retters fisk/ sjømatmeny med tilhørende vinpakke. En opplevelse av de sjeldne, der vi fikk presentert hver rett og hver vin av meget dyktige servitører og vinkelner. Alle ansatte sang bursdagssang når desserten ble presentert, med lysene slukket og kun levende lys tent. Denne restauranten kommer vi til å besøke igjen ved neste tur til Roma! Koster kanskje litt mer enn andre(ca 1200 Nkr pr pers for 7-retters med stor vinpakke), men er utvilsomt verdt det. Vår servitør Hapida og hennes kolleger skapte en ordentlig koselig atmosfære. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, oddarne68

Har du vært i Ristorante Crispi 19? Del dine erfaringer!