“Fantastisk smaksopplevelse”
Anmeldelse av Ad Hoc

Ad Hoc
Vurdert som nr. 16 av 13 718 Restauranter i Roma
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Centro
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Dette var vår fjerde gang på Ad Hoc. Vi valgte denne gang en svart trøffel smaks meny, og som består av mange ulike småretter med svart trøffel. Vi bestilte i tillegg en vinmeny som fulgte maten. Hver rett blir presentert av servitøren på en elegant måte. Man føler ro mens man spiser til tross for at det er mange retter som skal ut og inn fra kjøkkenet. Absolutt alt var veldig godt. Mitt eneste problem var at jeg ble alt for mett, så man bør starte med en tom mage. Kommer igjen neste år.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, TomS417

Anmeldt 20. oktober 2018

Flere varianter av tasting menu med tilhørende vinvalg å velge i. Vi var 3 personer som bestilte 3 varianter av tasting menu med tilhørende vinvalg. Topp opplevelse for oss alle. Anbefales! Meget populært sted, så bestill bord.

1  Takk, TPOslo
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde tasting meny med vinpakke. Fikk velkomstdrink ved ankomst, damene fikk en liten pakke ved avreise. Kan absolutt anbefales. God mat, service og flotte lokaler.

1  Takk, frisnes
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vi spiste tasting meny og hadde med vinpakke. Hyggelig betjening med god kunnskap. Et fantastisk måltid hvor hver rett kan beskrives som et smakfullt kunstverk. Kommer gjerne tilbake!

1  Takk, 553GunnarJ
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Reserverte bord på forhånd, som anbefalt av flere. Fantastiske viner og spennende tasting meny med trøffel. Mye mat! Prisene er høye, men besøket var en opplevelse. Kunne gjerne spist der på nytt, men hadde da valgt av ala cart meny, da tasting menyen ble for stor for meg (og spiser vanligvis mye). Romantisk atmosfære og veldig bra service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mayao280

Har du vært i Ad Hoc? Del dine erfaringer!