“Fin plass”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Colonna
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Koselig og fin plass rett i en sidegate til pantheon. Grei og rask service. Maten var meget god, spuste osso bucco med poteter. Fin plass med god service og greie priser

Takk, 299geir_

Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Fin atmosfære. God mat og veldig hyggelig servitør. Alt i alt veldig hyggelig middagsglass og prisen er heller ikke for høy

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Magnus G
Anmeldt 18. november 2017 via mobile enheter

Ivrige etter å hive oss inn på restauranten, og der stopper det. Bestilte en dagens fiskerett. Hvit fisk, men de visste ikke hva slags hvit fisk de serverte. Smakte ingenting, og man måtte hatt fire slike «middager» for å bli mett. Ikke helt renslig. Dyrt!

Dato for besøk: november 2017
Takk, tveier
Anmeldt 15. mai 2016 via mobile enheter

Vi var to par som besøkte denne restauranten for å spise lunsj. Plassen så veldig hyggelig ut og det var relativt godt med mennesker der. Skuffelsen var derfor stor da maten kom - smakløst, tørt og kjedelig er vel ord som beskriver best. Kommer definitivt aldri tilbake til dette stedet.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, palblom
Anmeldt 29. august 2015 via mobile enheter

Vi har nytt vår siste aften og middag her i Roma på L'Arcano. Bruschetta, parmaskinke og buffalo Mozzarella til forrett, fettuccine og risotto som andrerett før vi avsluttet med indrefilet som hovedrett. Rause porsjoner og svært godt, så vi kom aldri til dessert. God service og gode vinabefalinger til aperitiff og mat. Anbefales!

Dato for besøk: august 2015
Takk, ToreK121

Har du vært i L'Arcano? Del dine erfaringer!