“Veldig god mat”

Vurdert som nr. 299 av 13 794 Restauranter i Roma
Omgivelser: Trastevere
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 4 uker siden

Vi gikk innom restauranten tidlig, og fikk derfor bord. Anbefales å bestille bord i høysesong.
Vi spiste melon og skinke til forrett og ravioli og fettucine bolognese til hovedrett. Utrolig god mat og veldig god service.

Restauranten får dessverre 4/5 på grunn av dårlig renhold, samt servitrise som ikke vasket hendene etter å ha vært på toalettet.

Takk, Magnus S
Ilaria B, Responsabile relazioni con la clientela på Pasta e Vino Osteria, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Dear Magnus,

we are happy for your consideration of our food and service quality.
It seems strange to us what you did mention about cleaning and waitress but we will give more attention on that, for sure.

Thanks a lot.

Kind regards,

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

En svært hyggelig opplevelse. Vi fikk utsøkt mat og følelsen av å bli sett. Gode vin anbefalinger. Anbefales! Thanks Paolo , Alex

Takk, Camper562023
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Etter 10 dager på kjøretur fra Milano til Roma fikk vi endelig en utsøkt smaksopplevelse med pasta. Hyggelige ansatte som hadde gode anbefalinger, og både mat og vin var nydelig. Fersk pasta med smaksrik saus. Dette stedet anbefales på det sterkeste.

Takk, Marie T
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Hjemmelaget veldig god pasta. Har spist både lunch å middag her, begge rettene er tilpasset måltidet. Hyggelig og serviceinnstilt personale.

Takk, Solfaktor
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk pastaopplevelse til en overraskende billig penge. Spør om dagens rett, den var helt himmelsk da vi besøkte restauranten. Veldig rask og vennlig bevertning. Alex (vår servitør) sørget for en super kveld!

1  Takk, Anne Marthe K

Reisende som så på Pasta e Vino Osteria, så også på

Har du vært i Pasta e Vino Osteria? Del dine erfaringer!