Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Jeg og min mann bodde på dette hotellet fra 23/7-27/7 2018. Meget bra hotell, reint og veldig flotte rom som ligger svært sentralt rett over jernbanestasjonen termini i Roma. Buss og t bane stasjonen ligger også der, såvi hadde alt i nærheten. Her kan man nok tro at det blir mye støy, men vi hørte ingenting fra rommet. God frokost med både varme og kalde retter samt kaker og frukt. Kaffe i alle varianter for dem som ønsker det. Vakt i døra å pikkoloer som sto klare for å bære bagasjen. Hyggelig resepsjonspersonale som forklarte og viste på kart det vi ønsket å se. Colloseum er ett kvarters gange fra hotellet, trevifontenen ca 20 min gange og 25 minutters gange til Spansketrappen. Men fullt mulig å ta t bane dit også. Men litt lite innbydende restauranter i nærheten av hotellet for oss, så vi tok t banen på kveldene å gikk av ved Spansketrappen. I det området er det alt du kan ønske deg av både restauranter, designerbutikker osv osv. Hotellet lå heilt perfekt til da vi kom med tog fra Firenze og ikke minst da vi hadde tidlig avgang med fly avreisedagen. Flytoget gikk fra Termini terminalen. En del tiggere befant seg rett utenfor og innpå Termini, så vær obs å hold på det du eier. Hotellet anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Y3587WJanneh
Ernesto N, Direttore på UNAHOTELS Deco Roma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2018

Dear Anne H,

Thank you for the time you dedicated in writing a comment regarding your recent stay at UNA Hotel Roma

It is always extremely rewarding to receive such positive comments from our guests as they enable us to always keep our standards very high, and we are pleased to know that we were able to meet your expectations.

We thank you for your kind words of appreciation, it is a pleasure to learn you felt comfortable and welcomed as this is constantly what we strive to achieve

We are looking forward to welcoming you again in the near future.

Yours sincerely,

Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Hotellet rotet med vår booking, noe vi fikk beskjed om når vi ankom hotellet. Vi møtte elendig service når vi skulle ordne opp, endte med å bo på annet hotell. Utrolig dårlig start på ferien sammen med våre to små barn!

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Beate I
Ernesto N, General Manager på UNAHOTELS Deco Roma, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2018

Dear Mrs Beate,

We regret to read your feedback on what happened during your check-in time, we certainly believe that situations like this are not at all pleasant and we do understand your disappointment, however you were certainly given all the possible assistance from our staff members on this matter.

As already explained, unfortunately your reservation not was guaranteed due to the fact that your credit card didn't work and without any further feedback the reservation was cancelled automatically.

We do hope to have the opportunity to welcoming you in our hotel in the future in order to show you our great level of service.

Best regards,

Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Første besøk i Roma, og fikk dette hotellet anbefalt via en norsk avis. Perfekt beliggenhet, kort vei alle veier, og et hotell med meget god standard og kvalitet god frokost, god seng, store rom, og god service! Dette hotellet kan jeg virkelig anbefale!

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 1971kirstimm
Anmeldt 1. august 2014

Fantastisk hotell rett i nærheten av Termini. Bodde i en suite, og hele familien lengter tilbake. Hyggelig og hjelpsom betjening, rent og delikat overalt og nydelig frokost. Ved neste Roma-besøk ønsker vi å bo her igjen!

Dato for oppholdet: juli 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Kjersti S
Anmeldt 10. mars 2014

Ligger meget sentralt kun 2 minutter å gå fra flytoget. Hotellet er meget pent. Rommene var store og fine med inkludert minibar (superior, hjørnerom i 5 etasje).

Frokosten hadde rikt utvalg og var meget god.

Grei gå avstand til alt av severdigheter.

Totalsett en meget god opplevelse. Ville lett anbefalt dette til andre.

Romtips: kjør upgrade til superior.
Dato for oppholdet: mars 2014
1  Takk, erik w