Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Travelocity
Anmeldt 12. mai 2017 via mobile enheter

Utrolig imøtekommende ansatte, fint og rent rom, god frokost og perfekt lokalisert.
Her bor man midt i smørøyet, og resepsjonistene gjør hva de kan for å gjøre oppholdet best mulig. Har aldri opplevd så hyggelig betjening før.

Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Trinius_89
Anmeldt 19. mai 2016 via mobile enheter

Dette hotellet ligger rett ved Trevi fontenen og har gåavstand til alt. Veldig hyggelig lite hotell. Frokosten kom på døra når du hadde bestilt. Anbefales gjerne. Den eneste taxien vi brukte var fra og til flyplassen. De hadde fast pris. Det eneste vi savnet var et felles oppholdsrom

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, Ellen H
Anmeldt 3. desember 2015

Bodde tre netter på dette hotellet sammen med min datter,og vi er meget fornøyd med oppholdet.Vi hadde et stort superiorrom med stor dobbeltseng og enkelseng.Enkelsenga var bak en en vegg i rommet,og gjorde til at ble litt "privatliv" for den som lå der.Badet var stort med dusj.Fin gest med hver sin gratis tannbørste.God rengjøring og hyggelig betjening.Frokost servert på rommet hver morning,ikke varm mat,men nok til å bli mett.Nespresso maskin og vannkoker på rommet.Vi hadde rom 101,og det vendte mot bakgården,fredelig om natta.Litt lytt mellom rommene,men ikke noe bråk om natta.Beliggenheten var topp,kort vei til alt.
Vatikanet og Colosseum ca 25 min å gå,men mye flott å se på veien.Kan godt tenke meg å bo her igjen.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Siv H
Anmeldt 14. mai 2015

Koselig "Boutique" hotell, med perfekt beliggenhet i en rolig sidegate rett i nærheten av Trevi-fontenen (som dessverre er under vedlikehold). Rommet vi fikk (standard dobbeltrom i hovedbygningen) var noe slitt, men rent. Deilig med frokost levert på rommet hver dag :) Hyggelige ansatte. Bennyttet oss også av privatsjåfør fra og til flyplassen. Veldig greit. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, Roxing75
Anmeldt 22. februar 2015 via mobile enheter

Ok rom, kjempesentralt i Roma. Gangavstand til alt fra Trevifontenen og Spansketrappen. Koselig frokost som ble servert på rommet og veldig hjelpsomme ansatte. Koselige restauranter i nærheten. Vi kommer til å bestille her neste gang vi besøker Roma!

Dato for oppholdet: februar 2015
1  Takk, 448kjerstih