“Hyggelig restaurant med god mat”

Ristorante Paris in Trastevere
Vurdert som nr. 1 974 av 13 962 Restauranter i Roma
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Trastevere
Anmeldt 23. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde ikke reservert bord men det var god plass og vi fikk bord til 4 på uteserveringen. Betjeningen var oppmerksom og vi fikk den hjelpen vi trengte. Maten var ekte italiensk og tilberedt på en god måte. Stedet kan absolutt anbefales men med så mye å velge i vil vi prøve et annet sted neste gang på Trastevere.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, PerTore

Anmeldt 26. oktober 2015 via mobile enheter

Finn heller en annen restaurant. Hvis dere likevel velger å gå dit - styr unna den satte menyen. Fritert mat som minner mer om det man finner på turist feller i syden.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, Morten H
Anmeldt 11. mai 2015 via mobile enheter

Veldig god service og vår beste restaurant opplevelse i dette strøket. Kokken kom til og med ut slik at vi fikk takket for maten. Det ber ikke gjester om dersom de ikke syns det er verdt det. Kan absolutt anbefale dette stedet.

Takk, Annemwaagaard
Anmeldt 13. mars 2014 via mobile enheter

Trivelig plass med flott service. Spiste oksekjøtt og det må være noe av det møreste jeg har spist! Utrolig godt. Ikke billigste stedet, men overkommelig. Anbefales!

Takk, sivdigg
Anmeldt 19. juli 2013

Koselig uteområde. Kjøpte en oppskåret biff som omtrent smeltet på tungen. Maten var nydelig, men den eldre (rundt 70?)servitøren vi hadde skapte litt problemer. Han skrev ingenting ned når han tok bestillingen vår, og det førte til problemer. Først husket han ikke om vi bestilte vann med eller uten kullsyre, så han kom ut med begge deler og spurte oss igjen. Og så spurte han også om det var rød eller hvit vin jeg hadde bestilt, for det husket han heller ikke. Når regningen kom til slutt var det mye som ikke stemte. Der stod det oppført at jeg hadde 2 glass vin når jeg bare hadde fått 1, det stod oppført en brus som ingen av oss hadde bestilt, prisene på hovedrettene stemte heller ikke og det var oppført en salat som heller ingen av oss hadde spist. Var litt ubehagelig å ta dette opp med servitøren, for han hadde tydelige vansker med å huske hva vi hadde bestilt, men det ordnet seg til slutt og vi fikk rettet opp regningen. Tross problemene med denne servitøren, så ville jeg absolutt dratt tilbake dit, for maten var virkelig deilig!

Dato for besøk: juli 2013
Takk, Hege S

Reisende som så på Ristorante Paris in Trastevere, så også på

Har du vært i Ristorante Paris in Trastevere? Del dine erfaringer!