“Rett og slett nydelig!”

Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Parione
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Kort oppsummert:
- Nydelig mat. Vi spiste 4-retters her, og alt var tipp topp.
- Her kan en spise alt fra kjøtt, sjømat til vegetar, bra med variert meny.
- Fantastisk service! De var observante og hyggelige, virkelig serviceinnstilte.
- Super plassering, midt i Piazza Navona.
-Anbefales!

2  Takk, snk90

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig restaurant med god service og god mat. Nydelig plassering. Det er ikke noe problem med glutenfri mat, hvis man har behov for det.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 988vidar_
Anmeldt 3. mai 2018 via mobile enheter

Litt dyrt,men hva forventet man ved piazza navona. Utover det var det veldig god service og nydelig pizza

Dato for besøk: mai 2018
Takk, salexs83
Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten min hadde middag her på valentine. Vi hadde en nydelig forrett med lokale oster og ulike skinker og salamier. Helt fantastisk! Til hovedrett hadde jeg biff og typen min fisk. Maten får uten tvil terningkast 6! Servicen var også tipp topp! Kommer definitivt tilbake

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Kathrine L
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Likte menyen, prisene litt lavere enn andre steder på Piazza Navone, så vi endte opp her.... familie på 2 voksne og 4 barn.
God mat!! Barna elsket kyllingen og Ravioli Alfredo var nydelig!
Var såpass fornøyd at alle ville tilbake dagen etter - samme gode opplevelse da. Anbefales!!
Pluss også fordi vi ikke ble "kastet inn" :)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, DunDunKDK

Har du vært i Ristorante Bernini? Del dine erfaringer!