“Ok mat - service må skjerpe seg ”
Anmeldelse av Il Tempio di Minerva

Il Tempio di Minerva
Bestill bord
søn. 21.7.
20:00
Vurdert som nr. 406 av 14 714 Restauranter i Roma
God for: Vakker utsikt, Familier med barn, Lokalt kjøkken, Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Buffet, Levering, Reservater, Gatekjøkken
Omgivelser: San Giovanni
Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Maten var ok, men servicen var langt ifra den beste jeg har Vært borti. Greit nok at det er EM og det er på skjermene inne, det bryr jeg meg ikke om - men! At servitøren min (hvem enn nå det var, siden vi hadde tre forskjellige på et tidspunkt) stod å så på kamp i stedet for å være oppmerksom på oss, var ikke greit. (Der var ikke engang Italia som spilte..) I tillegg var det gjester som kom etter oss som fikk gjort sine bestillinger Før oss...? Og der blir litt rotete når en gir oss dessert menyen men ikke har ansvar for å følge opp bordet. Der tok for lang tid.
Helt gjennomsnittlig, grei mat.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, ReinaMuerte

Anmeldt 7. juni 2016 via mobile enheter

Var ute for å spise lunsj og fant tilfeldigvis denne restauranten på vår vei. De hadde veldig god pizza og et godt utvalg av glutenfri pasta.

Dato for besøk: juni 2016
1  Takk, oddkristerf2018
Anmeldt 23. mars 2016 via mobile enheter

Vi ble hentet på hotellet med shuttle, veldig behagelig service. Rikelig og godt utvalg av autentisk antipasti, vi kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, selma63
Anmeldt 16. oktober 2015 via mobile enheter

Min søster og jeg var ute og leita etter siste sted å spise pizza før hjemreise. Vi ble lokket av en innkaster, noe som burde vært første advarsel. Pizzaen vi fikk var sparsom på pålegget, delvis brent på ene sida og halve pizzaen i midten var bløt. Dette var utrolig skuffende. I tillegg delvis dyrere enn andre i området.

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, scarlet_e_bache
Anmeldt 27. juli 2015 via mobile enheter

Til tross for at vi ikke hadde verken spist eller drukket på 7 timer, er jeg ikke i tvil om at denne pizzaen er den beste pizzaen jeg har smakt. I tillegg var kelneren både rask og hyggelig. Dog var vi de eneste gjestene, men jeg tviler heller ikke på at han hadde vært raskt på pletten, selv med mange gjester.
Meget bra sted!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, HenningE557

Har du vært i Il Tempio di Minerva? Del dine erfaringer!