“Skuffende!”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Parione
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Plasseringen er perfekt, men maten var svært skuffende. Dyr pizza, som var helt svart av sot og smakte røyk. Ble uvel av maten, anbefales ikke.

Takk, solveige608

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Flott restaurant med fantastisk service. Maten var 1 klasse, maten var den beste i Roma så langt. Gode viner, og drinker. Hit vil jeg mere.

Takk, Morten Clarin L
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Veldig dyr plass. Ok for en øl i solen men ikke noe mer. Fin beliggenhet i solen på dagtid. Ville ikke ha tatt lunsj eller middag her

Dato for besøk: mars 2018
Takk, OKornberg321
Anmeldt 16. juni 2017 via mobile enheter

Maten var elendig. Ceasar salaten hadde en dressing som gjorde den uspiselig. Steak'en kom uten poteter eller tilbehør. Pizzaen var faktisk OK. 11 EUR for en flaske vann!! Servitøren presiserte flere ganger at den skyhøye regningen var uten tips. Det fikk han ikke.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Christopher J
Anmeldt 17. september 2016 via mobile enheter

Nydelig plass på piazza Navona. Vi koste oss her i 2 timer med god drikke og god mat. Spiste gnocchi med gorgonzola og spinat, tomat og mozzarellasalat og pizza fra steinovn! Klager ikke på maten! Prisen var veldig høy, og nederst på menyen sto det 10% servicio. Den er grei. Vi er informert. Men når vi hadde betalt stoppet servitøren oss og spurte om vi ikke skulle gi noe tips. Jeg sa at vi har betalt 10% på regningen, noe som ble 12 euro. Han sa at det ikke var til han og at vi måtte gi mer. Han var aggressiv og sur, og det hele ble veldig ubehagelig! Nei takk.. Aldri dit igjen! Synd, for vi hadde opprinnelig en fin stund der, men det gikk over...

Dato for besøk: september 2016
Takk, StineMB

Reisende som så på Caffè Domiziano, så også på

Har du vært i Caffè Domiziano? Del dine erfaringer!