“Fantastisk!!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Parione
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten serverte meg og min kjære fantastisk mat og service! Vår servitør Fabio var helt fantastisk. Maten var absolutt bra, men servicen utmerket seg! Han burde absolutt få en lønnsøkning! Anbefales på det sterkeste!

Takk, 456martinem

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Alt levde opp til forventingene, helt eksemplarisk service. God prosecco og vin, veldig fornøyd med servitøren vår, Fabio! Give him a raise!

Takk, andersvigdal
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Stedet er rent og hyggelig med oppmerksom betjening. Men maten var på grensen til ille. Overkokt artisjokk som svømte i olje. Uinspirerte kjøttboller. Overkokte billige lammestykker. Det var det vi bestilte og fikk servert av entusiastisk personale.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, EyAndreas
bernardo76, Proprietario på Virginiae, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Passa a italiano
we are so sorry that our Roman cuisine you did not like ... you could tell us before we would have remedied. you had made us understand everything was ok. thanks the same and always force norway...
Bye bye

Anmeldt 28. november 2017

Vi var 6 personer som skulle ha en bedre middag i Roma. Bestilte på forhånd via The Fork. Veldig god service og veldig mye mat for en rimelig penge.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Torermittnavn
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Deilig fersk pasta, vin, tiramisu og service. Vi satt ute på gaten og fikk musikk i bakgrunnen og en fin utsikt

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Elisabeth A

Har du vært i Virginiae? Del dine erfaringer!