Ulike måter å oppleve Piazza Navona på
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Dette stedet er vakkert og fantastisk! Utrolige fine fontener og statuer og fine restauranter og butikker, gatemusikanter og karikaturtegnere. Dette er et sted en må ha med seg!!

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, WilliamTorgersen
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Flott torg med mye historie og flotte fontener. Viktig og lese seg opp på betydningen av symbolikken på fontene.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, kjespa
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Det er veldig hyggelig å dra hit, og jeg gjør det hver gang jeg er i Roma. Noen av restaurantene tar nok mer betalt for utsikten du får enn for mat og drikke. Så noen steder kan være litt dure, men det er kjempe hyggelig og gå rundt på plassen og se på alle de som selger diverse ting, synger og danser osv.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, christinev88
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Vi besøkte plassen både på dagtid og kveldstid, og likte oss svært godt. Plassen Var godt besøkt, men føltes ikke tettpakket. Jeg følte heller ikke at jeg var i en turistfelle. Anbefales besøkt både for å spise og se

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Mariannegansmo
Anmeldt 12. juli 2018

Fin plass med restauranter runt hele torget. Det kan fort bli litt masete når alle vil at du skal spise hos dem. Fontenene er fine og detaljerte.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, Mari K