Roma Kveld Panoramic Walking Tour inkludert Trevifontenen og Spansketrappen

Ulike måter å oppleve Fontana di Trevi på
Hopp-på-hopp-av-tur i Roma
4 969 anmeldelser
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott fontene. Det er virkelig verdt en tur selv om det er mye folk. Man har ikke vært i Roma før man har kastet en mynt i fontenen

Takk, Misdam
Anmeldt 24. oktober 2018

For et byggverk ! Roma innehar de utroligste bygg og arkitektur fra fortiden. Så vert og se litt av den historien som Roma innehar. Dessverre var det vask av fontenen da jeg var der, så fikk aldri sett den med vann i .

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 248lailar
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Her var det bare å ta på de spisse albuene og holde godt på veske og sekk! Her var det MYE folk! Og mye selgere!! Nydelig fontene som sto til forventningene som landemerke :)

Takk, mortenels
Anmeldt 14. oktober 2018

Her var det mye folk - fonten er imponerende, men området rundt er like interessant med masse smågater og morsomme butikker og restauranter. Tas når man har god tid og ønsker å tasse litt rundt i avslappende tempo.

Takk, EdvardC
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Meget fint sted sentralt i byen.

Masse folk og mye kø

Første dagen vi var innom opplevde vi frieri som var hyggelig. Alle rundt fontenen klappet og stemningen var svært god❤️

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, janfrodeh2016