Jødisk ghetto og Trastevere-tur Roma

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Campo de' Fiori på
Anmeldt 7. juni 2018

Campo de' Fiori om morgenen er vel verdt et besøk. Mange spennende boder, variert utvalg, god stemning. Har du lyst til å kjøpe noe, er det bra. Vil du bare rusle rundt, er det også bra.

Etter en rundtur er det godt å sette seg ned med litt mat eller en kopp kaffe, og bare se på folkelivet.

Turen til og fra er ren bonus. Det er plasser, palasser og trivelige gater i alle retninger. Eller motsatt - hvis man for eksempel skal fra Pantheon til Trastevere, kan man sørge for at det er Campo de' Fiori som blir bonus.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Sigurd H
Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Her kan du sitte hele døgnet, og få med deg hva som skjer fra tidlig morgen til sene nattetimer. Livlig marked og gode resturanter

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Trine F
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Jeg har besøkt denne plassen mange ganger de ganger jeg har vært i Roma! Jeg simpelthen må
Hit for å få med meg livet på markedet som er her fra morgenen til rundt 14:00. Der har de alt mulig av frukt, krydder, drikke, tekstiler, hatter, vesker osv.

Plassen er sentralt plassert mellom Vatikanet og Pantheon og har utallige gode restauranter og gelateriaer. Her er det mulig å få god frokost og lunsj fra markedet eller lunsj/ middag fra restaurantene rundt passen.

Etter markedet er over ryddes det daglig med søppelbiler/ feiebiler. Derfor noe støy og kaotisk i perioden de rigger ned og rydder. Plassen er helt tom for boder og søppel når det er ryddet, så det er senere på dagen ikke mulig å se at det har vært et marked der!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, mathiasgr_smol
Anmeldt 16. oktober 2016 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted i Roma som forandrer karakter fra å være torg på dagtid til å bli et gigantisk utested på kvelds og nattestid.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, SDR59
Anmeldt 11. oktober 2016 via mobile enheter

Flott marked hovedsakelig med mat. Masse smaksprøver og god stemning. Trøffel, pesto, ost og mye frukt og grønnsaker. Fin formiddagsaktivitet.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, YngveA