Ulike måter å oppleve Palatine Hill på
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Arkitektur sier veldig mye om befolkning. Dette stedet er et ypperlig sted å se fin arkitektur, og se hvor sivilisert old tidens Roma er.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Gaularfjell
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Veldig flott at område er bevart og er tilgjengelig for oss. Flott område å være i en solskinnsdag. Kunne skiltet litt mer, eller at det var tilbud om kart når du kom inn. Savnet også mulighet for å kjøpe drikke når man var lenge der i sommer varmen. Men alt i alt. Flott!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Affen63
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Masser atmosfære og en fantastisk historisk plass. Anbefaler dog ikke kombo tur på varme sommer dager. Ta en tur så en god pause. Har du vært i Colosseum er du nok varm og sliten så vent med denne til senere på dagen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Stian H
Anmeldt 16. mai 2018 via mobile enheter

Vakkert historisk sted fult av atmosfære. Anbefaler gode sko, det er brostein og veldig kupert. Vi hadde ikke guide men hadde lest historien.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 318elisabethh
Anmeldt 14. mai 2018

Sted med interessant historie, formidabel utsikt og fine grøntområder. Ta med litt niste og ta en pause fra bylarmen!

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, hillevis2014